15

هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان | شکست ملوان در اصفهان و پیروزی پرگل مدعیان

  • کد خبر : 17918
  • 25 اسفند 1397 - 17:48
هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان | شکست ملوان در اصفهان و پیروزی پرگل مدعیان

هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان برگزار شد و تیم‌های مدعی شهرداری بم، شهرداری سیرجان و سپاهان برابر حریفان پیروز شدند. پیروزی سپاهان برابر ملوان به دست آمد و ذوب آهن نیز در بوشهر پارس جنوبی را ۵ گله کرد.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران – پرونده هفته سیزدهم جمعه ۲۴ اسفند لیگ برتر فوتبال بانوان بسته شد و در ۶ بازی برگزار شده شگفتی خاصی رخ نداد. در حساس‌ترین بازی‌ها در سیرجان و اصفهان، میزبانان پیروز میدان بودند و شهردرای بم صدرنشین نیز به سیزدهمین برد پیاپی خود دست پیدا کرد.

در مهم‌ترین بازی هفته در اصفهان، تیم فوتبال سپاهان انتقام شکست بازی رفت برابر ملوان انزلی را گرفت و این تیم را ۳ بر یک شکست داد. سپاهان پیروزی روحیه بخشی کسب کرد و با این برد به رده سوم جدول رده بندی رسید.

برد سپاهان برابر تیمی ویران رخ داد که به سختی و غیرتمندانه سرپا ایستاده است. هاجر دباغی، ماشین گلزنی سپاهان همچنان به وظایف ذاتی اش ادامه می‌دهد. مریم رهیده اما یک گل حساس زد. او البته متخصص پاس گل است از قم. جایی که فوتبال زنان در آن وجود ندارد. مانیا آسادوریان دیگر گلزن تیم سمیه شهبازی در این بازی بود و سمانه قاشیه برای ملوان گل زد.

ملوان برای خضور در این مسابقه نیز به سختی اقدام کرد و هزینه سفر به اصفهان و برگزاری این بازی خارج از خانه با تلاش‌های مریم ایراندوست و دست اندرکاران تیم بانوان ملوان تامین شد. مالک ملوان از تیمداری انصراف داده و بحران سراسر باشگاه ملوان را در بر گرفته است.

در یکی دیگر از بازی‌های مهم هفته سیزدهم، تیم شهرداری سیرجان توانست در خانه ۳ بر صفر راه یاب ملل مریوان را شکست دهد. شبنم بهشت دو گل و افسانه چترنور یک گل زدند تا سیرجان به پیروزی مهمی دست پیدا کند. کاری از راه یاب ملل با یک لشکر مصدوم بر نمی‌آمد و برد میزبان قابل پیش بینی بود.

شهرداری سیرجان با این پیروزی فاصله ۷ امتیازی با تیم صدرنشین شهرداری بم را حفظ کرد تا کورسوی امید به قهرمانی را دنبال کند. جایگاه شهرداری سیرجان از سوی تیم‌های پایین‌تر تهدید می‌شود اما به نظر می‌رسد آن‌ها این ظرفیت را دارند که نایب قهرمانی خود را تکرار کنند.

در ایلام، تیم صدرنشین شهرداری بم توانست ۵ بر صفر پالایش گاز ایلام را شکست دهد. مونا حمودی در این بازی برای تیم مرضیه جعفری هت تریک کرد. گل‌هایی از نرگس کوهستانی و کویستان خسروی که اصولاً کم گل می‌زنند برد صدرنشین را تثبیت کرد.

مونا حمودی در ایلام برای شهرداری بم هت تریک کرد

در بوشهر، ذوب آهن ۵ بر صفر پارس جنوبی نگون بخت را شکست داد. پارس جنوبی هفته گذشته با ۹ بازیکن برای بازی با شهرداری بم به این شهر سفر کرده بود. در دیدار ذوب آهن و پارس، فروغ موری در دومین بازی اش برای ذوب آهن باز هم گل زد و دبل کرد. نام پروین فرهادی و فاطمه عادلی نیز همچنان در بین گلزنان است.

اولی، دختر شیراز نماد یک انتقال موفق است که در این بازی دو گل به ثمر رساند. دومی را می‌توان گلزن ترین مدافع کنونی فوتبال ایران دانست اما او هم یکی از قربانیان “کج سلیقگی” در تیم ملی است. هر سه بازیکن گلزن این بازی هفته قبل هم برابر سپیدار گلزنی کرده بودند. این تیم ممکن است جذاب ترین ذوب آهن چند سال اخیر باشد.

در قائم شهر تیم سپیدار این شهر سرانجام رنگ برد را دید و در جدال انتهای جدولی‌ها یک بر صفر آذرخش تهران را برد. یک گل از زینب اسماعیلی و اولین برد نماینده “شهر خسته” در وطنی در مسابقه انتهای جدولی‌ها. این برد بالاخره بنفش‌ها را از انتهای چسبناک جدول جدا کرد. در شیراز، همیاری آذربایجان غربی برابر خلیج فارس شیراز با تساوی بدون گل متوقف شد. خلیج فارس در این فصل هنوز پیروز نشده و پرتساوی ترین تیم لیگ برتر است.

 

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=17918

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.