14

ثریا آقایی در مسابقات بدمینتون قهرمانی آسیا در چین حضور می یابد

  • کد خبر : 18159
  • 07 فروردین 1398 - 12:43
ثریا آقایی در مسابقات بدمینتون قهرمانی آسیا در چین حضور می یابد

پس از شرکت در رقابت های بین المللی بدمینتون ویتنام، ثریا آقایی در مسابقات بدمینتون قهرمانی آسیا در چین حضور می یابد. برجسته ترین ملی پوش بدمینتون ایران در بخش بانوان بهاری پرکار در پیش رو دارد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران، بدمینتون بانوان ایران در حال حاضر ۲ چهره بین المللی در اختیار دارد که هر دو برای کسب سهمیه المپیک توکیو تلاش می‌کنند. نفر اول ثریا آقایی با کوله باری از تجربه و حضور در ۲ دوره بازی‌های آسیایی است و دیگری، یک بدمینتون باز جوان و کم تجربه اما آینده دار به نام ثمین عابد خجسته.

ثریا آقایی چهره شناخته شده تری در جامعه ورزش ایران است. رقیب همیشگی ساینا نهوال هندی اکنون تلاش می‌کند خود را به المپیک برساند و تجربه ده‌ها مسابقه بین المللی سطح بالا و ۲ دوره بازی‌های آسیایی به ثریا آقایی چهره‌ای برجسته بخشیده است.

ثریا آقایی ملی پوش بدمینتون ۱۱ فروردین برای شرکت در کمپ تمرینی پیشرفته آسیا ( AOP ) تهران را به مقصد ویتنام ترک می‌کند و پس از پایان دوره کمپ تمرینی پیشرفته ۲۵ لغایت ۲۸ فروردین در مسابقات بین المللی ویتنام شرکت می‌کند.

حضور در مسابقات بین المللی ویتنام پیش درآمدی بر سفر مهم ثریا به پهناورترین کشور قاره است.او سپس راهی وو هان چین می‌شود تا دوم تا پنجم اردیبهشت در مسابقات بدمینتون قهرمانی آسیا به میدان برود. مسابقاتی که برای ثریا آقایی از اهمیت زیادی برخوردار است و محک خوبی برای میزان آمادگی او در مقایسه با رقبا خواهد بود.

در حال حاضر عمده هزینه‌های ثریا آقایی برای حضور در تورنمنت‌های آزاد و کسب سهمیه – به استثنای مسابقات رسمی ملی – به طور شخصی و قسمتی توسط حامی مالی او پرداخت می‌شود و در شرایط بحران اقتصادی و کاهش ارزش پول ملی، فشار زیادی روی او وجود دارد. همین وضعیت در مورد ثمین عابد خجسته نیز صادق است و البته در مورد این موضوع، نمی‌توان کسی را سرزنش کرد.

آن‌ها در صورت موفقیت در این مسیر دست به کاری زده اند که ارزش آن صدها برابر از موفقیت در شرایط ایده آل بالاتر است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=18159

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.