15

پایان شیرین در تایلند ؛ دختران ایران و قهرمانی بسکتبال با ویلچر آسیا

  • کد خبر : 1826
  • 19 اسفند 1396 - 12:17
پایان شیرین در تایلند ؛ دختران ایران و قهرمانی بسکتبال با ویلچر آسیا

رقابت های بسکتبال با ویلچر مقدماتی بازی های آسیایی جاکارتای اندونزی با قهرمانی دختران بسکتبالیست ایران همراه شد تا تلاش های آذر همایون پور و بسکتبالیست های کشورمان به ثمر بنشیند.

به گزارش رسانه “ورزش زنان ایران IWSPORTS” ، تیم ملی بسکتبال با ویلچر زنان ایران موفق شد در دیدار نهایی مسابقات مقدماتی بازی های آسیایی جاکارتا با پیروزی بر تیم میزبان یعنی تایلند قهرمان تورنمنت شود.

شاگردان آذر همایون پور که پیش از رسیدن به فینال حضور خود در بازی های آسیایی جاکارتا را قطعی کرده بودند برای کسب قهرمانی در بانکوک با تایلند مسابقه دادند و توانست 43 بر 27 تایلند را شکست داده و بر سکوی نخست قرار گیرند.

جدول مسابقات به گونه ای بود که 4 تیم راه یافته به نیمه نهایی جواز حضور در بازی های پارا آسایی جاکارتا را به دست می آوردند و بدین ترتیب علاوه بر ایران قهرمان و تالیند نایب قهرمان ، افغانستان و کامبوج هم مجوز حضور در جاکارتا را کسب کردند.

تیم ملی بسکتبال با ویلچر زنان ایران با ترکیب مهسا سعادت، فتانه پورآت، ندا فراستی، سمیه کهزادپور، ناهید کرمی، مهدیه خاکباز، زهرا حبیبی، مهری باقرپور، سحر حیدری، لیلا ملکی، رقیه امیری، ثریا نوری با مربیگری آذر همایون پور و سرپرستی بتول مشرف جوادی  در این مسابقات حاضر بود.

این تیم در هفته های اخیر اردوهایی فشرده را برای آماده سازی هر چه بیشتر پشت سر گذاشته بود و اقتدار در نتیجه گیری در تایلند حداقل مزد زحمات دختران بسکتبالیست ایران است.

آذر همایون پور سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر زنان ایران ، کاهش فاصله با قدرت های اصلی قراه یعنی چین و ژاپن را هدف اصلی تیم ملی بسکتبال با ویلچر در آینده عنوان کرده است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=1826

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.