17

مقدماتی المپیک توکیو | کاروان تیم ملی فوتبال بانوان عازم قطر شد

  • کد خبر : 18335
  • 12 فروردین 1398 - 14:05
مقدماتی المپیک توکیو | کاروان تیم ملی فوتبال بانوان عازم قطر شد

در دومین مرحله از مسابقات فوتبال مقدماتی المپیک توکیو کاروان تیم ملی فوتبال بانوان عازم قطر شد تا در این مرحله برابر تیم های ملی چین تایپه، فیلیپین و فلسطین به میدان برود.

[ad_1]

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران ، تیم ملی فوتبال بانوان جهت شرکت در مرحله دوم مسابقات المپیک ۲۰۲۰، امروز دوشنبه ۱۲ فروردین ماه تهران را به مقصد دوحه ترک کرد. پروین فرهادی به دلیل آسیب دیدگی – بر اساس آن چه خود اظهار کرده است – حضور در این مرحله را از دست داد.

اسامی بازیکنان حاضر در اردوی ملی:

* زهرا خواجوی، زهرا سربالی، بهناز طاهرخانی، ملیکا متولی، فاطمه سهرابی، فاطمه امینه برازجانی، مونا حمودی، سمانه چهکندی، سارا ظهرابی نیا، زهرا قنبری از کرمان
* شقایق روزبهان، الهام فرهمند، هاجر دباغی، زهرا پور حیدر، فاطمه عادلی و فروغ موری از اصفهان
* مریم نامی از کردستان
* سارا قمی و رها یزدانی از گیلان
* لیلا معلم از بوشهر

ملی پوشان به همراه مریم آزمون، مریم جهان نجاتی، مژگان مدایم زاده (کادر فنی) حسین عبدی، مدیر فنی تیم‌های ملی فوتبال بانوان و محمد حبیبی، مشاور دروازبانان تیم‌های ملی فوتبال بانوان، فریناز فهیمی پور، پزشک و مریم حجازی، فیزیوتراپ، سارا عسکری – مدیر رسانه‌ای و به سرپرستی سمیه دهقانیان تهران را به مقصد دوحه جهت شرکت در مرحله دوم مسابقات المپیک ۲۰۲۰- توکیو ترک کرد.

تیم ملی در گروه سوم این مرحله با تیم‌های ملی چین تایپه، فیلیپین و فلسطین رقابت می‌کند و از روز ۱۴ فرودین ماه جاری به مصاف رقبا خواهد رفت. این مسابقات ابتدا قرار بود در فلسطین برگزار شود اما به درخواست ایران و به دلیل منع قانونی سفر اتباع ایرانی به سرزمین های اشغالی، میزبانی این رقابت ها به قطر واگذار شد.

[ad_2]

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=18335

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.