13

فاطمه صفرپور: دختران ملی پوش تکواندو به خودباوری نیاز دارند

  • کد خبر : 18430
  • 15 فروردین 1398 - 15:39
فاطمه صفرپور: دختران ملی پوش تکواندو به خودباوری نیاز دارند

مربی تیم ملی تکواندوی بانوان می گوید دختران ملی پوش تکواندو به خودباوری نیاز دارند و تمرین با قهرمان جهان و المپیک در اردوی صربستان به کسب این خودباوری کمک می کند.

فاطمه صفرپور در گفتگو با پایگاه خبری ورزش زنان ایران درباره اردوی تیم ملی تکواندوی ایران در صربستان اظهار کرد: تیم ملی در مسیر آماده سازی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان در منچستر قرار دارد و حضور در کمپ تمرینی صربستان با این هدف صورت گرفته است.

او اضافه کرد: علاوه بر تیم ملی ایران و تیم صربستان، ۳ تکواندوکار از بلغارستان، ۵ نفر از یونان و یک تکواندوکار مصری در این اردوی مشترک حضور دارند و تیم ملی به طور منظم روزانه دو جلسه تمرین می‌کند و همه چیز طبق برنامه پیش می‌رود.

مربی تیم ملی تکواندو ادامه داد: برای ما تمرین با دارندگان طلای جهان و طلای المپیک و در نتیجه خودباوری رقابت با این چهره‌ها، از هر مورد دیگری با ارزش تر است. دختران ملی پوش تکواندو به خودباوری نیاز دارند و تمرین در کنار بزرگان به آنها کمک می‌کند تا به این درک و باور برسند که چیزی از آنها کم ندارند.

صفرپور به همراه مهرو کمرانی و ریحانه فولادی اعضای کادر فنی تیم ملی تکواندو را تشکیل می‌دهند. تیم ملی پس از پایان لیگ کوثر و نیز مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی و مسابقات جام فجر که هر دو رویداد در جزیره کیش برگزار شد اکنون در آستانه حضورر در مسابقات جهانی انگلیس قرار دارد.

جام جهانی منچستر مقدمه‌ای بر حضور دختران تکواندوی ایران در المپیک ۲۰۲۰ توکیو محسوب می‌شود. کسب امتیاز و ارتقا در رنکینگ جهانی اوزان المپیکی، ماموریت مدعیان حضور در بزرگترین رویداد ورزشی جهان در ژاپن است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=18430

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.