16

نمایش خیره کننده مهشید اشتری در یوکوهاما | فدراسیون جهانی: پیروزی اشتری شوک آور بود

  • کد خبر : 18538
  • 16 فروردین 1398 - 17:50
نمایش خیره کننده مهشید اشتری در یوکوهاما | فدراسیون جهانی: پیروزی اشتری شوک آور بود

نمایش خیره کننده مهشید اشتری در یوکوهاما در مسابقات کاپ آسیا 2019 اگرچه با صعود دختر پینگ پنگ باز ایرانی به جمع چهار نفر برتر قاره آسیا همراه نشد اما تحسین حاضران را برانگیخت. اشتری در حالی 2 پیروزی و یک شکست کسب کرد که سایت فدراسیون جهانی پیروزی اشتری را شوک آور دانست.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران، مهشید اشتری ستاره جوان تنیس روی میز ایران که به عنوان یکی از ۱۶ پینگ پنگ باز منتخب قاره آسیا به مسابقات کاپ آسیا در ژاپن دعوت شده بود با دو پیروزی و یک شکست به کار خود خاتمه داد.

در این مسابقات که در دو بخش مردان و زنان به طور مجزا و با حضور بهترین‌های قاره کهن در یوکوهامای ژاپن برگزار شد مهشید اشتری، پینگ پنگ باز مشهدی در گروه خود با وجود ۲ پیروزی و یک شکست موفق به صعود نشد و با رتبه یازدهم و پاداش ۱۴۰۰ دلاری به کار خود پایان داد.

اشتری در نخستین دیدار خود برابر مانیکا باترا نفر اول تنیس روی میز هند و دارنده رنکینگ ۵۶ جهان و دارنده مدال طلای مسابقات بازی‌های کشورهای مشترک المنافع به میدان رفت و با نمایشی خیره کننده ۳ بر ۲ به پیروزی رسید.

مهشید در گیم های اول و دوم ۱۲ بر ۱۰ و ۱۱ بر ۵ مغلوب حریف هندی شد و به نظر می‌رسید همه چیز برای او در این بازی به پایان رسیده اما کامبک فوق العاده او با پیروزی در ۳ گیم پیاپی با امتیازات ۱۱ بر ۵، ۱۱ بر ۸ و ۱۱ بر ۶ توام شد.

این پیروزی برابر باترا سبب شد وب سایت فدراسیون جهانی تنیس روی میز در گزارشی با اشاره به این مسابقه نفس گیر به تمجید از اشتری بپردازد و پییروزی اشتری با رنک ۱۶۳ جهان برابر نفر ۵۶ رنکینگ جهانی را نتیجه‌ای شوک آور قلمداد کند. اشتری نیز در گفتگو با سایت فدراسیون جهانی تاکید کرد بازی سختی برابر باترا داشته اما پس از اینکه در ۲ گیم اول بازنده شده رو به تغییر تاکتیک آورده و این نغییر، جریان بازی را به سود او عوض کرده است.

پینگ پنگ باز مشهدی در دومین مسابقه برابر محنا فرامرزی از قطر کار سختی در پیش نداشت و در ۳ گیم پیروز شد و با برتری ۳ بر صفر برابر حریف خود و با دو برد متوالی به استقبال مسابقه برابر “یه لین” سنگاپوری رفت اما این بار بخت با اشتری یار نبود.

در ماراتن گیم اول، با وجود تساوی تا امتیاز ۱۲، در نهایت یه لین ۱۴ بر ۱۲ اشتری را شکست داد و این پیروزی را در گیم های دوم و سوم با امتیازات ۱۱ بر ۶ و ۱۱ بر ۵ تکرار کرد تا با ۳ پیروزی به عنوان نفر اول به جمع ۴ نفر پایانی صعود کند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=18538

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.