12

نتیجه انصراف از آسیا | جریمه ۵ هزار دلاری برای تیم والیبال بانوان ذوب آهن

  • کد خبر : 18611
  • 17 فروردین 1398 - 14:23
نتیجه انصراف از آسیا | جریمه ۵ هزار دلاری برای تیم والیبال بانوان ذوب آهن

پس از این که حضور نمایندگان ایران در مسابقات والیبال زنان باشگاه های آسیا لغو شد اکنون سرپرست نایب رئیسی فدراسیون والیبال اعلام کرده جریمه ۵ هزار دلاری برای تیم والیبال بانوان ذوب آهن به عنوان جریمه انصراف اجتناب ناپذیر است.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران رقابت‌های والیبال زنان باشگاه‌های آسیا اردیبهشت ماه در چین برگزار می‌شود اما با وجود قرار داشتن نام ایران در قرعه کشی این رقابت‌ها، ایران در این رقابت‌ها نماینده‌ای ندارد.

سهمیه ایران در مسابقات باشگاه‌های آسیا متعلق به ذوب آهن قهرمان لیگ برتر والیبال بانوان در سال ۹۷ بود و پس از این مشکلات مالی مانع از حضور ذوب آهن در آسیا شد فدراسیون والیبال به پیکان، تیم نایب قهرمان لیگ پیشنهاد کرد جایگزین ذوب آهن در آسیا شود که پیکان نیز به دلیل نبود بودجه برای این منظور و فرصت محدود از حضور در باشگاه‌های آسیا استقبال نکرد.

عدم حضور در تورنمنت با وجود اعلام آمادگی اولیه، به معنای پرداخت غرامت انصراف است و اکنون متین زبردست سرپرست نایب رئیسی فدراسیون والیبال تاکید کرده پرداخت این غرامت بر عهده تیم قهرمان است تا جریمه ۵ هزار دلاری برای تیم والیبال بانوان ذوب آهن قطعی شود.

بدین ترتیب باشگاه ذوب آهن اصفهان باید مبلغ ۵ هزار دلار معادل تقریبی ۶۵ میلیون تومان بابت جریمه به کنفدراسیون والیبال آسیا پرداخت کند. زبردست گفته است که اگر مسابقات والیبال باشگاه‌های آسیا یک ماه دیرتر برگزار می‌شد تیم ملی امید می‌توانست به عنوان نماینده ایران در مسابقات باشگاه‌های آسیا شرکت کند و به نوعی مسابقاتی تدارکاتی را پشت سر بگذارد اما زمان کنونی برای تیم امید بازده ندارد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=18611

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.