15

شهربانو و سهیلا منصوریان ساکن بندر عباس می‌شوند

  • کد خبر : 18613
  • 17 فروردین 1398 - 14:00
شهربانو و سهیلا منصوریان ساکن بندر عباس می‌شوند

رئیس هیئت ووشوی استان هرمزگان می گوید شهربانو منصوریان و سهیلا منصوریان قرار است در بندر عباس اسکان یابند تا ووشوکاران هرمزگانی را آموزش دهند.

[ad_1]

‌به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران به نقل از ایسنا، علیرضا بهرمن با اعلام این خبر اظهار کرد: ٩٧ سال پرباری برای ووشوی هرمزگان بود و این روند را با استعانت از خداوند سبحان با قدرت هرچه تمام‌تر در سال ٩٨ هم ادامه دارد.

وی افزود: هرچند در سال گذشته افرادی قصد داشتند برایمان حاشیه‌هایی را ایجاد کنند اما درایت اعضای هیأت و پشتوانه مسئولان استانی و کشوری مانع از آن شد که این هیأت فعال وارد دعوا شود.

بهرمن خاطرنشان کرد: این موضوع را باید بگویم که بنده شخصأ با احدی مشکل ندارم و درب هیأت ووشو به روی همه باز است و از تمامی کسانی که قصد دارند به جوانان خدمت کنند، استقبال می‌کنیم.

رئیس هیأت ووشو استان هرمزگان با اشاره به حضور دائمی خواهران منصوریان در بندرعباس گفت: شهربانو منصوریان به‌همراه همسرش امید نوابی و خواهرش سهیلا از اردیبهشت‌ماه امسال جهت کمک به ووشوی بانوان استان به بندرعباس می‌آیند و در این شهر زندگی خواهند کرد.

این مسئول با بیان اینکه این خبر نه‌تنها برای ووشو نویدبخش است بلکه اتفاقی بزرگ در ورزش هرمزگان است، اضافه کرد: این قهرمانان در بندرعباس تمرین می‌کنند و مدال‌های آنان در رقابت‌های جهانی و آسیایی زین‌پس بنام هرمزگان ثبت خواهد شد.

[ad_2]

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=18613

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.