11

مهشید اشتری : حضور در کاپ آسیا تجربه فوق العاده ای برای من بود

  • کد خبر : 18660
  • 17 فروردین 1398 - 18:30
مهشید اشتری : حضور در کاپ آسیا تجربه فوق العاده ای برای من بود

مهشید اشتری نماینده تنیس روی میز بانوان ایران در مسابقات کاپ آسیا در ژاپن تاکید کرد حضور در کاپ آسیا تجربه فوق العاده ای برای او بوده است.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران، مهشید اشتری بازیکن جوان اما آینده دار تنیس روی میز ایران در مسابقات کاپ آسیا در یوکوهاما نماینده شایسته ای برای ایران بود و با پیروزی بر حریف هندی خود خبرساز شد و تحسین سایت فدراسیون جهانی را هم برانگیخت.

او پیش از این گفته بود که به دلیل سفرهای فراوان دیگر در آمار خانواده حساب نمی‌شود و به نظر می‌رسد او با وجود این مزاح، برای این گفته کاملاً حق داشته باشد. در ایام سال نو او در عمان حضور داشت و بلافاصله پس از بازگشت به ایران راهی ژاپن شد و سفرهای جدیدی نیز در پیش دارد.

مهشید اشتری در گفتگو با پایگاه خبری ورزش زنان ایران در مورد حضور در مسابقات کاپ آسیا در یوکوهامای ژاپن اظهار کرد: در رویدادی حضور داشتم که ۱۶ نفر از برترین‌های آسیا در آن حاضر بودندو من هم به عنوان نفر اول آسیای میانه وارد این مسابقات شدم. پیش از حضور در ژاپن در روزهای آغاز سال نو در عمان حضور داشتم و در پرو تور عمان مسابقه دادم.

او اضافه کرد: حضور در کاپ آسیا در ژاپن تجربه فوق العاده ای برای من بود.توانستم نفر اول هند که رنک ۵۶ جهان را داشت شکست دهم و حریف قطری ام را هم بردم و تنها برابر نماینده سنگاپور با رنک ۶۰ جهان نتیجه را واگذار کردم.

ملی پوش تنیس روی میز ایران گفت: پس از حضور در کاپ آسیا آماده حضور در مسابقات جهانی مجارستان می‌شوم. این مسابقات به صورت انفرادی و دوبل برگزار می‌شود و به همراه ندا شهسواری در این مسابقات حضور پیدا می‌کنم.

اشتری عنوان کرد: پس از مسابقات جهانی برای حضور در لیگ ترکیه عازم این کشور می‌شوم و برنامه بعدی ام در تابستان، حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در اندونزی است که البته مسابقات انتخابی آن خرداد ماه برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=18660

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.