سحر غنی زاده ملی پوش کشتی بانوان : می‌پرسند گوش‌های شما هم می شکند؟ | ورزش زنان | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
20

سحر غنی زاده ملی پوش کشتی بانوان : می‌پرسند گوش‌های شما هم می شکند؟

  • کد خبر : 18689
  • 18 فروردین 1398 - 13:40
سحر غنی زاده ملی پوش کشتی بانوان : می‌پرسند گوش‌های شما هم می شکند؟

سحر غنی زاده ملی پوش کشتی بانوان در گفتگویی از دغدغه ها، خاطره تلخ لغو اعزام به مسابقات جهانی کشتی آلیش و آینده کشتی زنان صحبت کرده است. او می گوید شرایط لیگ به گونه ای است که ترجیح می دهد در لیگ شرکت نکند.

[ad_1]

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران به نقل از مهر، سحر غنی زاده کشتی گیر تیم ملی بانوان امیدوار است اعزام مسابقات جهانی آلیش در سال جدید لغو نشود و بتواند به همراه تیم ملی در این رویداد شرکت کند. رویدادی که در سال ۹۷ به دلیل مشکلات اقتصادی لغو شد.

سال ۹۷ برای کشتی بانوان پر از فراز و نشیب بود، رشته‌ای نوپا که با حمایت‌های رسول خادم رئیس وقت فدراسیون در سال ۹۶ شکل گرفت و حال با رفتن او نگرانی‌های در این رشته برای دختران کشتی گیر به وجود آمده است. سحر غنی زاده که جوردن باروز را الگوی خود می داند امیدوار است که رئیس آینده نیز مانند خادم از کشتی بانوان حمایت کند.

اوضاع تیم ملی

در حال حاضر شرایط خوبی دارم. باید ببینیم که اردوهای تیم ملی کلاسیک بعد از عید برگزار می‌شود یا خیر. قرار است در نیمه دوم فروردین برای برگزاری یک اردوی مشترک به عراق اعزام شویم و با این کشور یک تمرین مشترک را برگزار کنیم. اردیبهشت ماه ۹۸ هم مسابقات جهانی آلیش را در پیش داریم برای حضور در این رقابت نیز تمرین می‌کنم. از عملکردم در سال گذشته راضی هستم و سال خوبی را پشت سر گذاشتم.

تلخی لغو یک اعزام

سال ۹۷ قرار بود به مسابقات جهانی آلیش اعزام شویم اما این اعزام لغو شد و این یکی از تلخ‌ترین خاطرات ورزشی ام بود. امیدوارم اعزامی که در سال ۹۷ لغو شد امسال به سرانجام برسد و اردیبهشت ماه بتوانیم عازم این مسابقات شویم و با قهرمانی پرچم ایرانی را به اهتزاز دربیاوریم

با این شرایط ترجیح می دهم در لیگ شرکت نکنم

امسال در تیم مازندران در مسابقات لیگ شرکت کرده‌ام و توانستیم عنوان قهرمانی را کسب کنیم. مبلغ قراردادها بسیار ناچیز بود و اگر هم این شرایط ادامه داشته باشد ترجیح می‌دهم دیگر در رقابت‌های لیگ شرکت نکنم. امسال نیز به دلیل اینکه سال اول برگزاری رقابت‌های لیگ بود برای کسب تجربه با تیم مازندران شرکت کردم.

می پرسند گوش های شما هم می شکند؟

به هر کسی که می‌گوئیم در رشته کشتی فعالیت داریم تعجب می‌کنند و با حیرت می‌گویند که گوش‌های شما هم شکسته می‌شود؟ و اطلاعی از فعالیت‌های کشتی در بخش بانوان را ندارند.

به عقب برگردم باز هم کشتی را انتخاب می کنم

ورزشکاری که به صورت حرفه‌ای فعالیت دارد قطعاً عوامل بسیاری سبب ناراحتی اش می‌شود. نبود رسول خادم یکی از عواملی بود که باعث ناراحتی ام شد. انتظار دارم فردی که جایگزین خادم می‌شود همانند او به ورزش بانوان اهمیت دهد و مثل خادم از کشتی زنان حمایت کند تا ما بتوانیم به فعالیت خود ادامه دهیم.

گاهی در فشار تمرینات دچار خستگی و ناامیدی می شویم اما همین که به حضور در مسابقات به قهرمانی فکر می‌کنیم انگیزه و انرژی مضاعف بدست می‌آوریم. اگر باز هم به عقب بازگردم قطعاً کشتی را انتخاب می‌کنم.

آینده کشتی زنان

نبود رسول خادم دغدغه من و سایر کشتی گیران است. فردی که به جای او سکان هدایت کشتی را می‌گیرد باید از کشتی زنان نیز حمایت کند که اگر این حمایت نیز صورت گیرد قطعاً آینده خوب در انتظار ما است چرا که بانوان کشتی گیر ایرانی توانمند و با استعداد هستند. مهمترین هدفم در سال جدید قهرمانی در مسابقات جهانی آلیش است.

امیدوارم مشکلی برای اعزام پیش نیاید

مشکلات اقتصادی وجود دارد که اگر این مشکلات نبود اعزام ما به رقابت‌های جهانی عالیش لغو نمی‌شد. امیدوارم در سال جدید مشکلی برای اعزام پیش نیاید. امسال نیز عیدی نداشتیم و تمرینات حضور داشتیم. مخصوصاً اینکه مسابقات جهانی آلیش را در پیش داریم و باید تمام تلاش خود را بکار گیریم.

[ad_2]

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=18689

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.