مذاکره فدراسیون والیبال و باشگاه سایپا برای تیمداری در والیبال بانوان | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
13

مذاکره فدراسیون والیبال و باشگاه سایپا برای تیمداری در والیبال بانوان

  • کد خبر : 18698
  • 18 فروردین 1398 - 13:25
مذاکره فدراسیون والیبال و باشگاه سایپا برای تیمداری در والیبال بانوان

متین زبردست سرپرست نایب رئیسی فدراسیون والیبال از مذاکره فدراسیون والیبال و باشگاه سایپا برای تیمداری در والیبال بانوان خبر داد اما این موضوع هنوز تحقق رسمی و عملی پیدا نکرده است.

[ad_1]

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران و به نقل از مهر، متین زبردست در پاسخ به این سوال که پیش از پایان سال اعلام کرده بود با رایزنی که باشگاه‌های بزرگ خواهد داشت لیست تیم‌های حاضر در لیگ برتر را پیش از آغاز سال جدید مشخص خواهند کرد آیا این امر محقق شده است یا خیر؟ گفت: با باشگاه‌هایی مانند سایپا و چند باشگاه دیگر صحبت‌هایی انجام شده است و به دنبال این هستیم که تعداد تیم‌ها حاضر در مسابقات لیگ را به عدد ۸ برسانیم. منتظر پاسخ باشگاه‌ها هستیم تا آنها با توجه به بودجه مد نظر و در صورت ممکن حمایت کنند.

زبردست درباره پاسخ مثبت مدبر، مدیر عامل باشگاه سایپا نیز گفت: باشگاه‌ سایپا قول حمایت داده است اما باید به صورت رسمی جلسه‌ای برگزار کنیم و پس از آن نتیجه را اعلام خواهیم کرد.

سرپرست نایب رئیس بانوان درباره رده‌های پایه نیز گفت: بیش‌ترین تمرکز بر روی جذب مربی خارجی برای رده‌های سنی پایه است. به دنبال مربی خوب خارجی هستیم که این امر مستلزم ثبات مدیریتی در فدراسیون والیبال است. امیدوارم هرچه سریع‌تر وضعیت مشخص شود تا بهتر بتوان تصمیم گیری کرد.

زبردست در پاسخ به این سوال که انجام کار دبیری در کنار پست سرپرست نایب رئیسی خللی در انجام کار ایجاد نمی‌کند؟ گفت: کار دبیری وجود ندارد. هرکسی کار خودش را انجام می‌دهد و رئیس به این موارد رسیدگی می‌کند و من نیز در برخی جاها کمک می‌کنم.

[ad_2]

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=18698

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.