تغییر روش فدراسیون جودو در مورد بانوان : استخدام مربی ایرانی برای تیم ملی | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
20

تغییر روش فدراسیون جودو در مورد بانوان : استخدام مربی ایرانی برای تیم ملی

  • کد خبر : 18829
  • 19 فروردین 1398 - 18:51
تغییر روش فدراسیون جودو در مورد بانوان : استخدام مربی ایرانی برای تیم ملی

فدراسیون جودو به یک تغییر روش فدراسیون جودو در مورد بانوان دست زده است. نایب رئیس بانوان فدراسیون جودو می‌گوید با تمام شدن قرارداد نلیا کیامووا مربی ازبک تیم ملی با ایران مربیان داخلی هدایت تیم ملی را در دست خواهند داشت.

[ad_1]

نایب رئیس بانوان فدراسیون جودو می‌گوید با تمام شدن قرارداد نلیا کیامووا مربی ازبک تیم ملی با ایران باید با اعزام مربیان داخلی به مسابقات و کمپ‌های تمرینی مختلف آنها را به سطح آسیا و جهان برسانیم.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران به نقل از ایسنا، پس از تعطیلی چند ماهه تیم ملی جودو بانوان، فروردین ماه سال ۹۸ اردوهای این تیم از سر گرفته شد تا ورزشکاران این رشته آماده حضور در مسابقات آسیایی شوند. در مسابقات آسیایی که اول اردیبهشت ماه در امارات برگزار می‌شود فاطمه برمکی، مریم بربط و نرگس اسدزاده به عنوان نمایندگان ایران به مبارزه با حریفان خود می‌پردازند.

لیلا محمدیان، نایب رئیس امور بانوان فدراسیون جودو  به وضعیت اردوهای تیم ملی قبل از اعزام اشاره کرد و گفت: اول اردیبهشت ماه مسابقات آسیایی بانوان بزرگسال را داریم. اردوهایمان را شروع کردیم و مربی‌های خوب‌مان را به کار گرفتیم. اردوی پایانی متصل به اعزام هم در یزد برگزار و کارها طبق روال انجام می‌شود. علاوه بر این در فدراسیون هم تغییراتی به وجود آمد و میراسماعیلی رئیس شد. او هر کاری که برای مردان می‌کند برای بانوان هم انجام می‌دهد و در این زمینه مشکلی نداریم.

نایب رئیس بانوان فدراسیون جودو به اتمام قرارداد نلیا کیامووا با فدراسیون ایران اشاره و بیان کرد: قرارداد خانم نلیا یک ساله بود و دی ماه ۱۳۹۷ تمام شد. در نتیجه مریم بهاروند که از مربیان سابقه دار این رشته است وظیفه مربیگری تیم را برعهده گرفت. در اردوی قبل از اعزام تکتم بیدل هم کنارش قرار دارد. در حال حاضر همدلی خوبی در اردو وجود دارد و همه به هم کمک می‌کنند.

محمدیان در مورد جذب مربی خارجی برای هدایت تیم ملی گفت: باید ریشه‌ای کار کنیم. نظر میراسماعیلی هم این است که بتوانیم مربیان خودمان را با اعزام به کشورهای صاحب نام و کلاس‌های مختلف به سطح آسیا و جهان برسانیم. اگر این موضوع اتفاق بیفتد و در هر استان مربیانی در آن سطح داشته باشیم خیلی زودتر به نتیجه می‌رسیم. بودن نلیا هم کمک کرد و مربیان‌مان استفاده خود را بردند. مسلماً حضور یک مربی خوب همیشه نیاز است اما امیدوارم در درجه اول مربیان خوبی را در سطح کشور آماده کنیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به شرایط اقتصادی کشور امکان اعزام‌های مکرر برای آماده کردن مربیان وجود دارد؟ گفت: در شروع کارمان اولین برنامه اعزام به مسابقات آسیایی بزرگسال، جوانان و نوجوانان است و با توجه به همه این مسائل میراسماعیلی این اعزام را انجام می‌دهد. علاوه بر این نیازمند کمپ‌های مشترک هستیم. رئیس فدراسیون از اعزام‌هایی که در جلسه کمیته فنی مطرح می‌شود و ضروری است، حمایت می‌کند.

نایب رئیس بانوان فدراسیون جودو در مورد نگاه میراسماعیلی به جودو بانوان اظهار کرد: میراسماعیلی چون قهرمان خاک خورده این رشته است جودو را خوب می‌فهمد. به بانوان نگاه ویژه‌ای دارد و به دنبال بازدهی زود هنگام نیست. ولی خواستار یک برنامه‌ریزی خوب برای بانوان است تا حداقل سال آینده در بحث جوانان و نوجوانان به مدال برسیم. تلاش می‌کنیم تا تمرین‌ها و اردوهای‌مان را به خوبی برگزار کنیم. میراسماعیلی هم قول داده از تمام برنامه‌های شورای فنی حمایت کنند.

او در این مورد افزود: از آنجایی که معتقد به برگزاری شورای فنی هستیم پنج نفر از مربیان جودوکار فعال استان‌ها را به عنوان اعضای این شورا انتخاب کردیم. آنها باید پرکار باشند و برنامه بدهند. میراسماعیلی هم اعلام آمادگی کرده که به عنوان یک عضو در کمیته فنی حضورداشته باشد و نظر بدهد. از این موضوع خیلی استقبال می‌کنم او می‌تواند کمک حال من باشد.

محمدیان در مورد انتظاراتی که از ریاست فدراسیون دارد، گفت: در جودو بانوان نیاز به کمپ‌های تمرینی مشترک داریم و از میراسماعیلی نیز انتظار چنین حمایت‌هایی وجود دارد. بارها گفتم دوست دارم در کنار رئیس فدراسیونی باشم که از ما کار بخواهد و علاوه بر این کارهای‌مان دیده و حمایت شود.

[ad_2]

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=18829

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.