17

تور دوچرخه سواری تایلند | ماندانا دهقان هجدهم شد

  • کد خبر : 18917
  • 20 فروردین 1398 - 13:05
تور دوچرخه سواری تایلند | ماندانا دهقان هجدهم شد

در دومین مرحله از تور دوچرخه سواری پرنسس ماهای که در تایلند در حال برگزاری است ماندانا دهقان هجدهم شد . رکابزن ایرانی در ترکیب تیم مکس واترزلی در این مسابقات حضور دارد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران و به نقل از فارس، مرحله دوم از هشتمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری «پرنسس ماهای» تایلند  امروز سه شنبه ۲۰ فروردین ماه، در مسیر ۶۷ کیلومتری منطقه چیانگ‌مای برگزار شد که نماینده کشورمان توانست به رتبه هجدهم دست یابد و در مجموع دو مرحله در رتبه سی و هفتم قرار بگیرد. در بخش تیمی، تیم مکس واترزلی هلند در رتبه اول قرار دارد.

اولین مرحله این رقابت ها روز گذشته در مسیر ۹۷ کیلومتری چیانگ مای به چام تانگ برگزار شد که در پایان مرحله اول این تور ویژه بانوان رکابزنانی از تایلند، ژاپن و توباگو به عنوان نفرات اول تا سوم از خط پایان مسابقه گذشتند. در این تور ۷۰ دوچرخه سوار در یک زمان مشابه از خط پایان عبور کردند.

ماندانا دهقان بانوی لژیونر دوچرخه سواری ایران در اولین مسابقه فصل خود همراه با تیم مکس واترزلی هلند توانست در میان ۷۲ دوچرخه سوار زن با زمان ۲ ساعت و ۱۸ دقیقه و ۵۴ ثانیه در رده پنجاه و ششم قرار بگیرد.

این تور معتبر آسیایی در سه مرحله برگزار می‌شود که تیم‌های دوچرخه سواری زنان از کشورهای قزاقستان، ویتنام، روسیه، اوکراین، مالزی، سنگاپور، ژاپن، تایلند و تیم‌های باشگاهی ایلومینیت آمریکا، کوگاس روسیه و ولوفیت استرالیا در آن حضور دارند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=18917

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.