17

معرفی برترین‌های مرحله اول مسابقات آزاد تیراندازی بانوان

  • کد خبر : 19056
  • 22 فروردین 1398 - 21:23
معرفی برترین‌های مرحله اول مسابقات آزاد تیراندازی بانوان

معرفی برترین‌های مرحله اول مسابقات آزاد تیراندازی بانوان در حالی صورت گرفت که الهه احمدی و آرمینا صادقیان در صدر گروه سنی بزرگسالان و جوانان قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، این رقابت ها امروز به مناسبت اعیاد شعبانیه و با حضور 230 بانوی تیرانداز در دو رشته تفنگ و تپانچه برگزار شد که طی آن نفرات برتر معرفی و شناخته شدند.

با برگزاری فینال رشته تفنگ بادی رده سنی بزرگسالان، الهه احمدی از تهران، نرجس امام قلی نژاد از مازندران و نجمه خدمتی از خراسان جنوبی به ترتیب مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در فینال رشته تفنگ بادی رده سنی جوانان و نوجوانان نیز، آرمینا صادقیان از ایلام، نازنین زینب جعفری و نگار قهرمانی هر دو از تهران به ترتیب به عناوین اول تا سوم رضایت دادند.

همچنین در رشته تپانچه بادی رده سنی جوانان و نوجوانان، مائده دهقانی از یزد، فرشته صمدی از آذربایجان غربی و هلیا حمامی از تهران به ترتیب در جایگاه های اول تا سوم ایستادند.

در رشته تپانچه بادی رده سنی بزرگسالان نیز، زینب طوماری از قزوین، سارا میرابی و درسا عرب شاهی هر دو از تهران به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.
این رقابت ها از طریق شبکه سراسری خبر و رادیو ورزش پوشش داده شد.

گفتنی است بدرالملوک کوهرنگی نایب رییس بانوان فدراسیون، مسعود کلهر خبره ورزشی، الهام هاشمی مدیر فنی تیم ملی تفنگ، الکساندر سماکین سرمربی تیم ملی تپانچه و حسین زکی زاده رییس هیات تیراندازی استان قزوین در مراسم اهدای مدال و احکام ورزشکاران حضور داشتند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=19056

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.