15

فاطمه صادقی نماينده ایران در مسابقات جهانی ساحلی سن دیه گو

  • کد خبر : 19112
  • 25 فروردین 1398 - 15:11
فاطمه صادقی نماينده ایران در مسابقات جهانی ساحلی سن دیه گو

فاطمه صادقی نماینده ایران در مسابقات جهانی ساحلی سن دیه گو ایالات متحده خواهد بود. کاتاروی جوان ایران پاییز ۹۸ در این مسابقات حضور پیدا می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران؛ فهرست کاراته کاهای شرکت کننده در مسابقات ساحلی جهان اعلام شد که بر اساس آن آخرین سهمیه‌ها به ۱۰ کاراته کا از ۱۰ کشور مختلف تعلق گرفت و فاطمه صادقی نماينده ایران در مسابقات جهانی ساحلی خواهد بود.

بر این اساس، فاطمه صادقی کاتاروی جوان ایران یکی از این سهمیه‌ها را از آن خود کرده در مسابقات ساحلی جهان موسوم به آنوک ۲۰۱۹ که ۱۰ و ۱۱ مهر در سن دیه گو آمریکا برگزار می‌شود شرکت کند.

فاطمه صادقی کاتاروی جدید و برجسته ایران است که با توجه به سن و سال کم می‌تواند آینده روشنی در پیش داشته باشد گرچه غیبت کاراته در المپیک ۲۰۲۴ و بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ یک سد محکم برای افزایش وسعت موفقیت‌های فاطمه محسوب می‌شود.

کاتاروی ایرانی در حالی پاییز را در ایالات متحده آغاز خواهد کرد که در کاتای بانوان انزو مونتارلو از فرانسه، دلارا التیمور از ترکیه، آندره آرمادا از ونزوئلا اما برازدوا از اسلواکی، جسیکا کوونگ و ساکورا کوکومای از آمریکا نیز در فهرست اخیر معرفی شده‌اند.

پیش از این نیز در کاتای بانوان، ساندرا سانچز از اسپانیا، کیو شیمیزو از ژاپن، گریس لائو مو شانگ از هنگ کنگ، ویویانا بوتارو از ایتالیا، ماریا دیمتروا از جمهوری دومنیکن، الکساندرا فراچی از فرانسه، ریتا نگو از کانادا، سلین لی از مالزی، ناوار کائوتسار ماستورا از اندونزی، الکساندر آناکان از نیوزلند، ساره سعید از مصر، صانع آقلمان از مراکش، آکل آکل از کامرون و انتل مائونگوا از بوتسوانا جواز حضور در این رقابتها را کسب کردند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=19112

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.