14

شناسایی ۱۵ دختر مستعد فوتسالیست زیر ۱۷ سال برای کمک به تیم ملی

  • کد خبر : 19180
  • 25 فروردین 1398 - 11:59
شناسایی ۱۵ دختر مستعد فوتسالیست زیر ۱۷ سال برای کمک به تیم ملی

علی رعدی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران از شناسایی ۱۵ دختر مستعد فوتسالیست زیر ۱۷ سال برای کمک به تیم ملی خبر داد. نوع بیان او نشان می دهد بازیکنان دعوت نشده به تیم ملی در آینده بار دیگر به تیم ملی فراخوانده می شوند.

[ad_1]

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران علی رعدی درباره آغاز اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال بانوان تا روز ۲۶ فروردین ماه در مرکز ملی فوتبال گفت: این اردو با هدف آماده سازی بازیکنان جهت شرکت در تورنمنت چهارجانبه روسیه خواهد بود. بازیکنان در این تورنمنت محک جدی می‌خورند و تجربه مفیدی را کسب خواهند کرد.

مدیر فنی تیم ملی فوتسال بانوان افزود: مسابقات چهارجانبه روسیه از ۱۵ تا ۱۹ اردیبهشت ماه با حضور تیم‌های اسپانیا، پرتغال، روسیه و ایران برگزار خواهد شد که این تورنمنت از سطح بالایی برخوردار خواهد بود و برای ما این موقعیت بسیار با ارزش است. باید بهترین استفاده را از تورنمنت ببریم. رقابت با اسپانیا و پرتغال محک جدی برای بازیکنان خواهد بود.

وی در خصوص عدم دعوت برخی از بازیکنان به اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال گفت: وقتی بازیکنی به اردو دعوت می‌شود مگر قرار است تا آخر عمر به اردوی تدارکاتی دعوت شود؟ اینکه بازیکنان مختلفی سال‌های زیادی برای این تیم ملی زحمت کشیده و افتخار آفرین بوده‌اند جای تقدیر دارد اما معتقدم باید میدان را برای جوان‌تر ها آماده کرد و به آنها فرصت داد. برخی بازیکنان در دو اردو غایب بودند و فکر می‌کردیم بازهم حضور نخواهند داشت. برای همین شانس را به دیگر بازیکنان دادیم تا جوان‌تر ها خودشان را نشان دهند و به همین دلیل از آنها دعوت نشده است. انشاالله در اردوهای بعدی تدابیر ویژه‌تری را برای حضورشان در نظر می‌گیریم.

رعدی در پایان گفت: آینده نگری اولویت ما است. تیم جوانی داریم. باید به آنها اعتماد و ثابت کنیم که می‌توانند موفق شوند. با جوانگرایی و اعتماد به بازیکنان جوان می‌توان آینده خوبی برای تیم ملی فوتسال بانوان متصور بود. برنامه ما، هدفمان و تفکرمان این است که یک تیم جوان داشته باشیم .۱۵ بازیکن زیر ۱۷ سال را شناسایی کردیم. باید روی جوان‌ها سرمایه گذاری کنیم تا موفق شویم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=19180

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.