9

نشست خبری رعدی | خط خورده‌ها دعوت می‌شوند | نام ۵ گزینه سرمربیگری را به کمیته داده ام

  • کد خبر : 19360
  • 27 فروردین 1398 - 13:38
نشست خبری رعدی | خط خورده‌ها دعوت می‌شوند | نام ۵ گزینه سرمربیگری را به کمیته داده ام

علیرضا رعدی مدیر فنی تیم ملی فوتسال بانوان در نشستی خبری در مورد تیم ملی فوتسال بانوان صحبت کرد. او تاکید کرد پشت خط مانده‌های تیم ملی در آینده به تیم ملی دعوت می‌شوند و نبودشان ربطی به مطالبات آنها ندارد. او همچنین گفت نام ۵ گزینه سرمربیگری را به کمیته فوتسال داده است.

شبنم روحی – پایگاه خبری ورزش زنان ایران: پس از کشمکش‌های فراوان پیرامون تیم ملی فوتسال بانوان و عدم دعوت از ۳ بازیکن باسابقه تیم ملی به دلیل مطالبه پاداش‌های مسابقات قهرمانی آسیا، علیرضا رعدی مدیر فنی و زیور بابایی مربی تیم ملی فوتسال بانوان امروز در نشستی خبری پاسخگوی سوالات شدند.

در این نشست خبری، علیرضا رعدی مدیر فنی تیم ملی فوتسال بانوان در مورد سفر تیم ملی فوتسال بانوان به کویت گفت: چیزی که می‌توان تایید کرد پیشنهاد بازی دوستانه با کویت است و در مورد این موضوع کمیته فوتسال و مسئولان مربوطه تصمیم گیری می‌کنند.

رعدی در مورد دعوت نشدن فرزانه توسلی، آرزو صدقیانی زاده و نسترن مقیمی به تیم ملی و ارتباط آن با مطالبه پاداش پس از قهرمانی آسیا عنوان کرد: ما یک دوره مسابقه چهار جانبه در پیش داریم که این بازیکنان پس از این تورنمنت بار دیگر به تیم ملی دعوت می‌شوند. دعوت نشدن آنها ربطی به مطالباتشان ندارد. آنها را برای بازی با روسیه فرا خوانده بودیم که حضور نداشتند اما آنها از تیم کنار گذاشته نشده‌اند. زمانی که دوباره دعوت شوند از آن ها می پرسم که چرا برای بازی با روسیه حضور نداشتند.

مشاور فنی تیم ملی ادامه داد: به بازیکنان تیم ملی می گویم که اینکه شما در خانه بنشینید و بگویید چرا پول ما را نمی‌دهند درست نیست و کاری را هم درست نمی‌کند. در آینده می توان برای رفع مشکلات اقدام کرد و من در آینده دیداری با رئیس و مسئولات ترتیب می‌دهم که شما مشکلاتتان را بیان کنید.

او با اشاره به وضعیت پست سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان و اینکه او سرمربی است یا مشاور فنی گفت: من مشاور فنی هستم و ۵ گزینه را برای سرمربیگری به فدراسیون پیشنهاد داده‌ام. هرکدام را که تایید کنند به تمرینات تیم ملی ملحق می‌شود و اگر در تمرینات، از طرف من کارآمد تشخیص داده شود سرمربی خواهد بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=19360

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.