نصیبه دلیر هروی بالاترین نشان داوری تنیس روی میز جهان را کسب کرد | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
13

نصیبه دلیر هروی بالاترین نشان داوری تنیس روی میز جهان را کسب کرد

  • کد خبر : 19608
  • 30 فروردین 1398 - 20:53
نصیبه دلیر هروی بالاترین نشان داوری تنیس روی میز جهان را کسب کرد

نصیبه دلیر هروی بالاترین نشان داوری تنیس روی میز جهان را کسب کرد و بعد از سیمین رضایی ، حمیدرضا صباغیان و فرخنده سلیمانی ، چهارمین داور بلوبج کشورمان لقب گرفت.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز ، نصیبه دلیر هروی از بانوان کارآمد تنیس روی میز ایران ، پس از انجام چهار ارزیابی عملی کاملا قابل قبول از طرف ناظرین فدراسیون جهانی در اپن های جهانی فرانسه و بلژیک و همچنین انجام‌ مصاحبه ای کاملا موفق ، با رکوردی جالب و در کمترین زمان ممکن ، پروسه پایانی اخد مدرک داوری بلوبج را با موفقیت پشت سر گذاشت .

دلیر هروی که در چهارسال گذشته و در راستای توجه فدراسیون به نیروهای توانمند آشنا به زبان خارجه و مسلط بر مقررات ، بارها توانایی خود را به اثبات رسانده بود ، حالا با قبولی در مرحله پایانی اخذ مدرک بلوبج ، بیش از پیش خود را در عرصه های بین المللی مطرح نموده است .

قبولی در دوره مدیریت مسابقات در ووشی چین ، قرار گرفتن در تیم مدیریت مسابقات جهانی ۲۰۱۸ ، کسب بالاتربن امتیاز در دوره سرداوری ملی ، قبولی در آزمون کتبی داوری بلوبج ، بخشی از موفقیت های این دختر توانمند ایرانی می باشد‌.

بدین ترتیب نصیبه دلیر هروی بعد از سیمین رضایی ، حمیدرضا صباغیان و فرخنده سلیمانی ، چهارمین داور بلوبج کشورمان لقب گرفته که به دو زبان انگلیسی و فرانسه تسلط دارد.‌

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=19608

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.