19

قرعه‌کشی جودوی قهرمانی آسیا | استرالیا، هند و ژاپن اولین حریفان دختران جودوکار ایران

  • کد خبر : 19618
  • 30 فروردین 1398 - 20:19
قرعه‌کشی جودوی قهرمانی آسیا | استرالیا، هند و ژاپن اولین حریفان دختران جودوکار ایران

قرعه‌کشی جودوی زنان آسیا در امارات انجام شد و جودوکارانی از کشورهای استرالیا، هند و ژاپن اولین حریفان دختران جودوکار ایران در این رقابت‌ها خواهند بود.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران؛ مراسم قرعه‌کشی جودوی قهرمانی آسیا برگزار شد و جودوکاران مرد و زن ایران حریفان خود را در این رقابت‌ها که در الفجیره امارات برگزار می‌شود شناسایی کردند.

۳ دختر جودوکار ایرانی در میان ۹۹ جودوکار در بخش زنان در این مسابقات مبارزه می‌کنند. بر این اساسدر اولین روز مسابقات دختران ایران مسابقه‌ای ندارند اما یکشنبه اول اردیبهشت ماه در وزن ۶۳- کیلوگرم با ۱۶ جودوکار، نرگس اسدزاده دور نخست استراحت دارد و سپس با «کوگلان» از استرالیا مبارزه می‌کند.

دومین نماینده ایران در این مسابقات مریم بربط است. در وزن ۷۰- کیلوگرم که ۱۳ جودوکار به رقابت خواهند پرداخت مریم بربط دور نخست با «تاناکا» از ژاپن دیدار می‌کند و نبرد سختی برابر این جودوکار دارد.

در روز پایانی رقابتهای بخش انفرادی دوشنبه دوم اردیبهشت در وزن ۷۸+ کیلوگرم فاطمه برمکی دیگر نماینده جودوی بانوان ایران ابتدا «تولیکا مان» از هند را پیش رو دارد و در صورت برتری به دیدار «کیم» از کره می‌رود. در این وزن ۱۱ جودوکار حاضر هستند.

کادر فنی تیم ملی پیش از این درباره حضور تیم بانوان ایران در این مسابقات گفته‌اند که به دلیل فقدان آماده سازی و تورنمنت کافی، از نمایندگان ایران در این مسابقات انتظار عملکردی شگفت انگیز ندارند و امیدوارند این مسابقات فرصت خوبی برای تجربه اندوزی باشد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=19618

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.