13

شبنم علیخانی: بازی با ژاپن برای تیم ملی مفید است | لیگ؟ امیدوارم اتفاقات گذشته رخ ندهد

  • کد خبر : 19655
  • 31 فروردین 1398 - 14:38
شبنم علیخانی: بازی با ژاپن برای تیم ملی مفید است | لیگ؟ امیدوارم اتفاقات گذشته رخ ندهد

شبنم علیخانی ملی پوش با تجربه تیم ملی والیبال بانوان تاکید کرد در صورت نهایی شدن برنامه تدارکاتی، بازی با ژاپن برای تیم ملی مفید است . او همچنین از صحبت در مورد آینده لیگ امتناع کرد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران به نقل از مهر؛ تیم ملی والیبال بانوان مردادماه سال جاری باید در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا شرکت کند. ملی پوشان در گروه یک با تیم‌های کره جنوبی (میزبان) و سنگاپور همگروه هستند. تیم ملی با هدایت جواد مهرگان نخستین مرحله از اردوهای خود را از اواخر سال گذشته آغاز کرد.

شبنم علیخانی ملی پوش باتجربه والیبال بانوان درباره حضور در مسابقات جام ملت‌های آسیای گفت: مهم‌ترین مسابقه پیش رو جام ملت‌های آسیا است که با تیم‌های کره جنوبی و سنگاپور همگروه هستیم. کار سختی مقابل کره داریم چرا که از تیم‌های سطح اول است. امیدوارم با برگزاری دیدارهای تدارکاتی خوب موفق شویم.

وی افزود: فدراسیون به دنبال برگزاری دیدار تدارکاتی است و باید دید کدام بازی قطعی می‌شود. بازی با ژاپن احتمالش زیاد است و اگر این اتفاق رخ دهد برای تیم ملی خیلی خوب است چون ژاپن جز تیم‌های برتر آسیا است و سبک بازی تیم‌های شرق آسیا را دارد.

علیخانی در پاسخ به این سوال که آینده مسابقات لیگ را چطور می بیند؟ گفت: نمی‌خواهم راجع به مسابقات لیگ صحبت کنم تمام تمرکزم بر روی تیم ملی است. امیدوارم اتفاقات گذشته رخ ندهد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=19655

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.