12

لیگ جهانی کاراته وان مراکش | خاکسار و عباسعلی صاحب مدال برنز شدند

  • کد خبر : 19767
  • 01 اردیبهشت 1398 - 23:05
لیگ جهانی کاراته وان مراکش | خاکسار و عباسعلی صاحب مدال برنز شدند

در پایان سومین مرحله از مسابقات لیگ جهانی کاراته وان مراکش به میزبانی شهر رباط حاصل کار دختران کاراته کای ایران ۲ مدال برنز توسط طراوت خاکسار و حمیده عباسعلی بود.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران؛ مرحله سوم لیگ جهانی کاراته ۲۰۱۹ در مراکش خاتمه یافت و در روزی که ترکیه با مجموع ۱۰ مدال قهرمان این دوره شد تیم ملی ایران با یک طلا، یک نقره و ۳ مدال برنز به مقام پنجم رسید که دو برنز حاصل کار دختران ایران با مربیگری ستاره موسوی بود.

طراوت خاکسار در وزن منهای ۵۵ کیلوگرم با پیروزی ۲ بر صفر بر سارا یامادای ژاپنی صاحب مدال برنز شد تا تلخی شکست ۶ بر ۳ در نیمه نهایی برابر آنجلیکا ترولوگا از اوکراین را به دست فراموشی بسپارد. طراوت خاکسار در دور اول ۶ بر صفر فومیکا ایشیا از ژاپن را برد، در دور دوم در قانون سنشو جانا بیتس از آلمان را حذف کرد و در دور سوم لونا بوسا از ایتالیا را ۷ بر ۲ مغلوب کرد. خاکسار در چهارمین مسابقه برابر ایوت گورانوآ از بلغارستان ۲ بر صفر پیروز شد.

حمیده عباسعلی دیگر بانوی کاراته کای ایران بود که در به اضافه ۶۸ کیلو با برتری ۴ بر صفر برابر آیاکا سایتو از ژاپن به برنز رسید. عباسعلی در دور اول اوفیله مولولو از بلژیک را ۲ بر صفر و در دور دوم یوزوکی ساوای از ژاپن را در قانون سنشو شکست داد.

وی با شکست ۳ بر صفر برابر ملتم هوکااوغلو از ترکیه به جدول شانس مجدد رفت و با برد ۸ بر صفر برابر میسونگ لیم از کره جنوبی و ۲ بر صفر برابر آنه لائوره فلورنتین از فرانسه به رده بندی رسید تا در نهایت با برنز این تورنمنت را به پایان برساند.

شیما آل سعدی کاراته کای شیرازی تیم ملی در وزن منهای ۶۱ کیلوگرم در اولین دور ۲ بر صفر به استفانی دلیما از برزیل باخت و با شکست دلیما در دور بعد، آل سعدی با همین شکست از دور مسابقات کنار رفت.

در همین وزن رزیتا علیپور در دور اول نینا رادینویچ از سوئیس را ۶ بر ۴ برد، در دومین مسابقه اریکا سانتوس از برزیل را یک بر صفر شکست داد اما در دور سوم برابر ژیائو یان ئین از چین یک بر صفر بازنده شد. در جدول شانس مجدد علیپور ابتدا لین نل از هلند را ۲ بر صفر حذف کرد اما در بازی بعد ۶ بر ۴ به لیلا هورتالت از فرانسه باخت تا دستش از مدال برنز کوتاه بماند.

در وزن منهای ۵۰ کیلوگرم سارا بهمنیار ستاره گیلانی تیم ملی در دور اول در هانتی آنا ماریا دامالیدئو از ایتالیا را کنار زد و در دور دوم تاتیانا ریبالچنکو از روسیه را ۳ بر یک شکست داد اما شکست برابر سراپ اوزچلیک از ترکیه در هانتی او را به گروه بازنده‌ها فرستاد. بهمنیار در شانس مجدد مقابل نادیا گومز مورالس از اسپانیا دارنده مدال طلای امیدهای اروپا ۴ بر ۳ شکست خورد تا وداعی تلخ با کاراته وان داشته باشد.

در کاتای انفرادی فاطمه صادقی کاتاروی جوان ایران در دور اول با امتیاز ۲۲.۸۴ به عنوان نفر سوم گروه ۸ نفره راهی دور دوم شد اما در دور دوم با ۲۴.۲۶ امتیاز پایین‌تر از ۳ کاتاروی ژاپنی و یک کاتاروی ایتالیایی پنجم شد و نتوانست به سومین مرحله راه یابد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=19767

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.