13

مورد جالب در مورد تامین هزینه‌های حضور فرانک پرتو آذر در اسلوونی

  • کد خبر : 19853
  • 02 اردیبهشت 1398 - 21:09
مورد جالب در مورد تامین هزینه‌های حضور فرانک پرتو آذر در اسلوونی

فرانک پرتو آذر ستاره بین المللی دوچرخه سواری کوهستان ایران آماده می‌شود تا برای نخستین بار در المپیک رکاب بزند. کسب سهمیه المپیک اما نیازمند کسب امتیاز از مسابقات بین المللی است. مورد جالب در مورد پرتو آذر نگاه مثبت او به اتفاقات است. او از کمبودها گلایه می‌کند اما نه تهدید می‌کند و نه تسلیم می‌شود.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران – نام فرانک پرتو آذر در ورزش کشور شناخته شده است. زمانی که برای نخستین بار در مسابقات دوچرخه سواری کوهستان آسیا مدال گرفت هنوز رکابزنی کم نام و نشان بود اما امروز دختر شیرازی پس از داستان درام بازی‌های آسیایی جاکارتا و تجربه اندوزی رکاب زدن در نقاط مختلف جهان، رویای حضور در المپیک را در سر می‌پروراند.

فرانک پرتور آذر این روزها در اسلوونی حضور دارد. او برای برگزاری یک اردوی دو ماهه و نیز حضور در ۲ دوره مسابقه بین المللی کسب امتیاز رنکینگ راهی اسلوونی شده است و اولین مسابقه خود را نیز با رتبه ششم به پایان برده است.

ملی پوش دوچرخه سواری ایران در این باره اظهار کرد: مسابقات بین المللی برای کسب سهمیه المپیک برنامه ریزی شده بود. با شرایطی غیر قابل پیش بینی مواجه شدم و تاکنون این وضعیت را تجربه نکرده بودم. هوا بسیار سرد بود و مسابقه در دمای ۴ درجه سانتی گراد و زیر باران برگزار می‌شد و شاید اگر این شرایط نبود رتبه‌ای بهتر از ششم کسب می‌کردم.

او افزود: تجهیزات لازم مسابقه را در اختیار نداشتم زیرا این تجهیزات هزینه دارد و فدراسیون دوچرخه سواری نتوانسته بود این تجهیزات را برای من فراهم کند و من نیز امکان تامین تجهیزات با هزینه شخصی را نداشتم. در حقیقت تنها ۳۰ درصد از هزینه‌های اقامت ۲ ماهه من در اسلوونی فراهم شده است و واقعیت این است که برای هزینه‌های عادی خود با مشکلاتی هم مواجه هستم اما این مسائل من را از هدفم دور نمی کند.

پرتو آذر ادامه داد: در زندگی ورزشی ام به دنبال یاد گرفتن چیزهای جدیدی هستم. رقابت در یک هوای سرد و بارانی و در مسیری متفاوت بخشی از این یادگیری و تجربه تازه بود. برای پیشرفت، هر روز باید به دنبال آموختن باشید و بتوانید با هر موقعیتی خود را وفق دهید.

حامد اسماعیلی – طرفداری

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=19853

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.