13

تنیس روی میز قهرمانی جهان | شکست برابر لهستان، حذف اشتری و صعود شهسواری

  • کد خبر : 19863
  • 02 اردیبهشت 1398 - 22:32
تنیس روی میز قهرمانی جهان | شکست برابر لهستان، حذف اشتری و صعود شهسواری

دومین روز از مسابقات جام جهانی تنیس روی میز به میزبانی بوداپست مجارستان با حذف دختران برابر لهستان در بخش دوبل همراه بود. در بخش انفرادی نیز ندا شهسواری حریف خود را شکست داد.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران – مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهانی در مجارستان امروز دوشنبه دوم اردیبهشت با حذف اشتری و صعود شهسواری ادامه پیدا کرد. در بخش انفرادی مهشید اشتری مغلوب حریف خود شد و ندا شهسواری حریفش را شکست داد و در بخش تیمی ایران برابر پاکستان پیروز شد و به لهستان باخت.

در این رقابت‌ها در بخش انفرادی و از گروه ۵۰ ندا شهسواری به مصاف لیندا لغریبی از الجزایر رفت و موفق شد ۴ بر ۲ حریف خود را شکست دهد. این پیروزی شهسواری را به عنوان نفر اول گروه سه نفره به دور دوم رساند در حالی که شهسواری روز گذشته موفق به شکست حریفی از ماکائو شده بود.

مهشید اشتری دیگر دختر پینگ پنگ باز ایران که در روز اول تورنمنت از سد آلیسا خالد اسکاتلندی عبور کرده بود امروز به مصاف لئونی هارتبریش از مجارستان رفت و در یک بازی نزدیک و نفس گیر ۴ بر ۳ نتیجه را واگذار کرد. در جدال برای پیروزی و صعود، هارتبریش در گیم هفتم این رالی نفس گیر ۱۱ بر ۷ پیروز شد و اشتری را حذف کرد.

در مسابقات دوبل، تیم زنان ایران متشکل از اشتری و شهسواری به مصاف تیم دو نفره پاکستان متشکل از شبنم بلال و فاطیما خان رفت و به پیروزی رسید. ایران سپس در مرحله یک سی و دوم به مصاف لهستان رفت و با شکست ۴ بر صفر از رسیدن به مرحله سوم بازماند. لهستان در این بازی با امتیازات ۱۱ بر ۷، ۱۱ بر ۸، ۱۱ بر ۴ و ۱۱ بر ۳ ایران را شکست داد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=19863

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.