15

پایان کار الناز باجلانی و ابریشم ارجمندخواه در وزنه برداری زنان آسیا

  • کد خبر : 20043
  • 05 اردیبهشت 1398 - 20:52
پایان کار الناز باجلانی و ابریشم ارجمندخواه در وزنه برداری زنان آسیا

مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا در چین امروز دنبال شد و الناز باجلانی و ابریشم ارجمند خواه دختران وزنه بردار ایران در این رقابت‌ها به ترتیب روی سکوی پانزدهم و شانزدهم در مجموع دو گروه قرار گرفتند. در روز تولد الناز باجلانی نیز او به همین مناسبت در سالن تشویق شد.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران – امروز، روز خاصی برای الناز باجلانی بود. دختر کرد تیم ملی در روز تولدش برای نخستین بار در مسابقات قهرمانی آسیا روی تخته رفت و روزی به یادماندنی برای او رقم زده شده بود به ویژه اینکه با اعلام این مناسبت در سالن، وی از سوی حاضران در سالن مورد تشویق قرار گرفت.

در اولین حضور وزنه برداری زنان ایران در مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا، ۲ وزنه بردار دیگر ایران امروز در گروه B دسته ۶۴ کیلوگرم روی تخته رفتند که الناز باجلانی در این گروه چهارم شد و ابریشم ارجمند خواه به مقام پنجم دست پیدا کرد.

الناز باجلانی وزنه بردار خوش آتیه ایران در این مسابقات با رکورد ۷۵ کیلوگرم در یک ضرب، ۸۸ کیلوگرم در دوضرب و مجموع ۱۶۳ کیلوگرم چهارم شد و ابریشم ارجمند خواه دیگر نماینده ایران با رکورد ۶۵ کیلوگرم در یک ضرب، ۸۵ کیلوگرم در حرکت دوضرب و مجموع ۱۵۰ کیلوگرم در رده پنجم قرار گرفت.

باجلانی در حرکت دوم در مهار وزنه ۷۵ کیلو ناموفق بود اما در حرکت اول ۷۰ کیلو و در حرکت سوم ۷۵ کیلو را بالای سر برد. ارجمندخواه نیز در حرکت اول و سوم وزنه‌های ۶۵ و ۷۰ کیلو را انداخت و در حرکت دوم وزنه ۶۵ کیلو را بالای سر برد.

در حرکات دوضرب نیز، باجلانی پس از مهار وزنه ۸۳ کیلو در حرکت اول، وزنه ۸۸ کیلو در حرکت دوم را انداخت اما در سومین حرکت توانست همین وزنه را بالای سر ببرد و مورد تشویق حاضرات در سالن قرار گیرد. تماشاگران چینی نسبت به وزنه برداران ایرانی علاقه خاصی نشان دادند و آنها را تشویق کردند.

در جمع امتیازات شرکت کنندگان گروه های A و B، باجلانی و ارجمندخواه به ترتیب روی سکوی پانزدهم و شانزدهم قرار گرفتند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=20043

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.