رنکینگ جهانی دوچرخه سواری؛ فرانک پرتو آذر در صدر رنکینگ آسیا | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
12

رنکینگ جهانی دوچرخه سواری؛ فرانک پرتو آذر در صدر رنکینگ آسیا

  • کد خبر : 20305
  • 11 اردیبهشت 1398 - 17:12
رنکینگ جهانی دوچرخه سواری؛ فرانک پرتو آذر در صدر رنکینگ آسیا

رنکینگ جهانی دوچرخه سواری کوهستان در حالی اعلام شده است که فرانک پرتو آذر در صدر رنکینگ آسیا قرار گرفته است. پیشرفت خیره کننده دختر شیرازی به او کمک کرده تا با رسیدن به صدر قاره کهن در موقعیت بسیار خوبی برای حضور در المپیک توکیو دست یابد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران  به نقل از طرفداری تازه‌ترین رنکینگ فدراسیون جهانی دوچرخه سواری در بخش کوهستان در حالی اعلام شد که بهترین وضعیت در میان تمام رکابزنان ایرانی بخش کوهستان از آن یک بانوی دوچرخه سوار است. فرانک پرتو آذر توانسته در رده نخست رنکینگ آسیا قرار گیرد.

گرچه ایران در بخش مردان چهره‌های خوشنامی چون پرویز مردانی و فراز شکری در اختیار دارد اما باید اذعان کرد پرچمدار دوچرخه سواری کوهستان ایران یک دختر رکابزن است. یک سال پس از کسب اولین مدال تاریخ دوجرخه سواری کوهستان ایران در بخش زنان در آسیا توسط فرانک پرتو آذر او به صدر رده بندی قاره رسیده و این به معنای رشد سریع و چشمگیر وی است.

قرار گرفتن در صدر رنکینگ موقعیت فرانک پرتو آذر برای کسب سهمیه المپیک توکیو را تقویت می‌کند. او در صورت دستیابی به این هدف که بسیار نزدیک به نظر می‌رسد اولین ورزشکار ایرانی تاریخ دوچرخه سواری زنان ایران در المپیک خواهد شد.

پرتو آذر هم اکنون برای برپایی اردوی آماده سازی و حضور در تورنمنت‌های بین المللی در اسلوونی به سر می‌برد و در این کشور مشغول تمرین است. فرانک پرتو آذر چند ماه قبل در بازی‌های آسیایی جاکارتا به دلیل حادثه نادر پارگی زنجیر چرخ در حین مسابقه و دویدن بخش زیادی از مسیر با دوچرخه و البته اشک‌های حسرتش در پایان این رقابت، خبرساز شد.

اطلاعات خبر: *نویسنده: حامد اسماعیلی *تنظیم کننده: حامد اسماعیلی *منبع: طرفداری *انتشار ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ – ساعت ۱۷:۰۵

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=20305

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.