17

جعفری: لیگ را فدای تیم ملی کرده اند | کجای دنیا لیگ ۵۶ روز تعطیل می‌شود؟

  • کد خبر : 20373
  • 13 اردیبهشت 1398 - 19:21
جعفری: لیگ را فدای تیم ملی کرده اند | کجای دنیا لیگ ۵۶ روز تعطیل می‌شود؟

مرضیه جعفری سرمربی تیم فوتبال شهرداری بم، صدرنشین لیگ برتر فوتبال بانوان به انتقاد از نحوه برگزاری لیگ برتر فوتبال بانوان پرداخته و می‌گوید کجای دنیا لیگ ۵۶ روز تعطیل می‌شود؟

پایگاه خبری ورزش زنان ایران – لیگ برتر فوتبال بانوان پس از ۵۶ روز تعطیلی قرار است از ۱۵ اردیبهشت از سر گرفته شود. هفته سیزدهم لیگ برتر ۱۹ اسفند برگزار شد و بعد از آن، به دلیل حضور تیم ملی فوتبال بانوان در مقدماتی المپیک شامل اردو و مسابقات، لیگ تعطیل شد.

نکته عجیب اینکه پس از پایان مسابقات تیم ملی، تعطیلی لیگ از سوی بخش بانوان فدراسیون فوتبال تمدید شد زیرا تیم ملی جوانان باید به مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا در ویتنام می‌رفت. گفته می‌شود سازمان لیگ تمایلی به تعطیلی لیگ نداشته اما درخواست کادر فنی تیم‌های ملی مورد پذیرش فدراسیون فوتبال قرار گرفته است.

مرضیه جعفری سرمربی تیم فوتبال شهرداری بم در این باره اظهار کرد: این هفته حریف ما تیم خلیج فارس شیراز از حضور برابر شهرداری بم انصراف داده و بدین ترتیب آمار تعطیلی بازی‌های تیم ما از ۲ ماه هم می‌گذرد. متاسفانه با این وضعیت تعطیلی لیگ، تیم هایی که در کورس هستند ضرر می کنند. سوال من از تصمیم گیرندگان این است که آنها با وجود اینکه تقویم مسابقات را در اختیار داشتند چرا لیگ را از مهر یا شهریور سال ۹۷ شروع نکردند؟ وضعیت مالی در تیم ما و سایر تیم‌ها نابسامان است و طولانی شدن لیگ آسیب بیشتری به همه ما می‌زند.

وی افزود: کجای دنیا لیگ ۵۶ روز تعطیل می‌شود؟ با این وضعیت لیگ تا ۷ تیر به طول می انجامد و این به معنای فشار بدنی و روانی بیشتر روی بازیکنان و هزینه‌های دوچندان روی دست تیم‌ها است. اولویت همیشه تیم ملی است اما با این وضعیت اسپانسرها فراری می‌شوند و وقتی لیگی نباشد چه چیزی برای تیم ملی می ماند؟ شک نکنید که سال آینده بخشی از تیم‌های فعلی را از دست می دهیم.

سرمربی تیم صدرنشین لیگ برتر فوتبال بانوان ادامه داد: لیگ را به خاطر تیم جوانان تعطیل کردند در حالی که فقط یک تیم، آمار بازیکن قابل توجهی در تیم ملی جوانان داشت. حالا مجبور شده‌اند لیگ را در ماه رمضان و زیر نور برگزار کنند در حالی که خیلی از تیم‌ها در ورزشگاه خود مشکل نور دارند. همه این اتفاقات به دلیل از دست دادن زمان به صورت زنجیروار رخ می‌دهد و ضرر آن سال آینده متوجه لیگ می‌شود.

اطلاعات خبر: *نویسنده: حامد اسماعیلی *تنظیم کننده: تحریریه *منبع: طرفداری*انتشار ۱۳اردیبهشت ۱۳۹۸ – ساعت ۱۹:۱۶

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=20373

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.