11

نظرات صبور درباره شیرین گرامی و میزبانی ایران از مسابقات بین المللی زنان

  • کد خبر : 2042
  • 24 اسفند 1396 - 17:00
نظرات صبور درباره شیرین گرامی و میزبانی ایران از مسابقات بین المللی زنان

رئیس فدراسیون سه گانه با بیان این که با حضور رئیس اتحادیه جهانی سه گانه مشکل برگزاری مسابقات بین المللی بل حجاب در ایران حل شده و ایران میزبان یک مسابقه بین المللی در سال 2019 در بخش زنان خواهد بود گفته است اگر تیم ملی به بازی های آسیایی جاکارتا اعزام نشود قولی برای کسب سهمیه المپیک نمی دهد.

به گزارش رسانه ورزش زنان ایران IWSPORTS ، سردار محمد علی صبور  رئیس فدراسیون سه گانه در حاشیه برگزاری رقابت های دوگانه قهرمانی کشور در بخش زنان در مورد حضور کاسادو رئیس اتحادیه جهانی ورزش سه گانه در ایران عنوان کرد: حضور کاسادو در ایران برای ورزش سه گانه کشورمان کارساز بوده به طوری که گره های موجود در مورد برگزاری مسابقات دوگانه زنان با حضور کاسادو باز شد. محدودیت های زیادی در بخش زنان داشتیم و به هیچ عنوان مجوز برگزاری مسابقات بین المللی به ما نمی دادند چون نیاز به برگزاری توام مسابقات مردان و زنان بود و امروز این مشکل حل شده است.

وی افزود:  ما برای گرفتن مجوز مسابقات زنان ناامید شده بودیم .مدت 9 سال بود که برای رفع این مشکل تلاش می کردم و تلاش ها بی نتیجه بود اما با سفر کاسادو به ایران امروز رسما اعلام می کنم که مقرر شده تیم های خارجی با پوشش اسلامی در مسابقات ما حاضر شوند.

رئیس فدراسیون سه گانه گفت: ایران در سال ۲۰۱۹ میزبان مسابقات بین المللی زنان خواهد بود و رایزنی های اصلی در این خصوص توسط کاسادو انجام تا مجوزهای لازم صادر شود.

صبور درباره شیرین گرامی دوگانه کار ایرانی مقیم انگلیس نیز عنوان کرد: ما به دنبال آن هستیم که گرامی در این مسابقات برای تیم ملی به میدان برود اما هنوز وضعیت اعزام تیم مشخص نشده است. از وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک می خواهم که با اعزام تیم ما موافقت کنند. ملاک فقط مدال نیست و هر ورزشکار شاخصی نماد سایر ورزشکاران آن رشته است و حضور آن ورزشکار در یک رویداد بزرگ به سایر ورزشکاران انگیزه می دهد.

وی اضافه کرد: ما برای حضور در بازی های آسیایی جاکارتا سهمیه گرفته ایم و منتظر مجوز مسئولان  برای اعزام تیم به این مسابقات هستیم. اگر مجوزی برای حضور در این رقابت ها صادر نشود من قولی برای کسب سهمیه المپیک هم نمی دهم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=2042

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.