15

هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال بانوان | پیروزی ارزشمند سپاهان و برد پرگل ملوان

  • کد خبر : 20528
  • 15 اردیبهشت 1398 - 23:30
هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال بانوان | پیروزی ارزشمند سپاهان و برد پرگل ملوان

هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال بانوان امروز برگزار شد و تغییری در جدول ۱۲ تیمی لیگ به وجود نیامد. در مهم‌ترین مسابقه سپاهان توانست در کردستان پیروزی باارزشی به دست بیاورد و رتبه سوم خود را در جدول حفظ کند.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران – پس از نزدیک به ۲ ماه تعطیلی، لیگ برتر فوتبال بانوان امروز یکشنبه 15 اردیبهشت از سر گرفته شد و برگزاری ۵ بازی،هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال بانوان را به سرانجام رساند. پیروزی تیم‌های نیمه بالای جدول بر حریفان سبب شد جایگاه تیم‌ها نسبت به هفته سیزدهم دست نخورده بماند.

در مهم‌ترین بازی امروز در مریوان، تیم راه یاب ملل مریوان در خانه یک بر صفر مغلوب سپاهان اصفهان شد. پنالتی ۳ امتیازی الهام فرهمند سبب شد سپاهان شکست یک بر صفر در اصفهان در بازی رفت را جبران کند و این ۳ امتیاز سپاهان را در جایگاه سوم جدول نگاه داشت.

در مسابقه ای که سپاهان مستحق برد به نظر می رسید شاگردان سمیه شهبازی توانستند انتقام شکست در بازی رفت در خانه را بگیرند. ارزش این برد در آینده بیشتر مشخص می شود جایی که سپاهان برای نایب قهرمانی یا حداقل، رتبه سومی شانس بزرگی در اختیار خواهد داشت.

شهرداری سیرجان، تیم دوم جدول رده بندی در ارومیه میهمان همیاری آذربایجان غربی بود و توانست با دو گل از افسانه چتر نور حریف خود را شکست دهد. در این بازی پرحاشیه، در دقایقی از مسابقه تیم میزبان در اعتراض به داوری از حضور در میدان امتناع کرد.

هر دو تیم در بازی ارومیه به داوری معترض بودند. شهرداری سیرجان در این مسابقات دو بار به گل رسید و پرچم کمک داور هر دو گل را مردود کرد. بازی ارومیه همچنین با نیم ساعت تاخیر به دلیل نبود آمبولانس آغاز شد. به طور کلی دیدارهای ارومیه معمولا به دلایل مختلف در زمان اعلام شده آغاز نمی شود و این امر به یک مشکل همیشگی در لیگ تبدیل شده است.

در انزلی، تیم ملوان بندر انزلی توانست ۶ بر صفر آذرخش تهران را شکست دهد. سارا قمی بازیکن کهنه کار ملوان در این بازی هت تریک کرد و پگاه نوری، سمیرا قاشیه و فاطمه صادق زاده دیگر گلزنان تیم ملوان در این مسابقه بودند.

مریم ایراندوست مربی – بازیکن ملوان همان طور که قبلا اعلام کرده بود که اگر لازم باشد برای تیمش بازی خواهد کرد، به میدان رفت و نمایش درخشانی داشت. شگفت انگیز است که ایراندوست با عبور از 40 سالگی همچنان توان بازی در این سطح را دارد.

در اصفهان ذوب آهن توانست با گل فروغ موری، مهاجمی که در نیم فصل دوم به خدمت گرفته پالایش گاز ایلام را شکست دهد. ذوب آهن امیدوار بود با پیروز نشدن سپاهان به رده سوم جدول برسد اما با توجه به برد سپاهان در کردستان، همچنان در رده چهارم باقی ماند.

در بوشهر، تیم پارس جنوبی بوشهر ۳ بر ۲ از سد تیم سپیدار قائم شهر گذشت. ستاره این بازی لیلا معلم بود که برای میزبان هت تریک کرد و بازی باخته را به سود پارس جنوبی عوض کرد. آرزو حضرتی و فاطمه مزیدی نیز گلزنان سپیدار بودند. همچنین دیدار تیم های شهرداری بم و خلیج فارس شیراز به دلیل عدم حضور خلیج فارس برگزار نشد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=20528

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.