جنجال در لیگ برتر فوتبال بانوان در ارومیه ؛ همیاری تیمش را از زمین بیرون کشید | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
11

جنجال در لیگ برتر فوتبال بانوان در ارومیه ؛ همیاری تیمش را از زمین بیرون کشید

  • کد خبر : 20535
  • 16 اردیبهشت 1398 - 0:06
جنجال در لیگ برتر فوتبال بانوان در ارومیه ؛ همیاری تیمش را از زمین بیرون کشید

در یکی از دیدارهای امروز لیگ برتر فوتبال بانوان تیم فوتبال شهرداری سیرجان، تیم دوم جدول موفق شد در ارومیه با ۲ گل همیاری آذربایجان غربی را شکست دهد و فاصله اش را با تیم صدرنشین شهرداری بم حفظ کند اما این بازی، چنجالی ترین مسابقه هفته چهاردهم بود.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران –  شهرداری سیرجان با پیروزی ۲ بر صفر خارج از خانه برابر همیاری آذربایجان غربی همچنان نزدیک ترین تعقیب کننده تیم شهرداری بم، صدرنشین لیگ برتر فوتبال بانوان است. آنها این پیروزی را در جوی مسموم به دست آوردند.

در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال بانوان، شهرداری سیرجان در مسابقه ای پرحاشیه با دبل افسانه چترنور به ۳ امتیاز بازی برابر همیاری آذربجان غربی دست یافت اما موج اعتراضات به داوری از سوی هر دو تیم و بیرون کشیدن تیم همیاری توسط مربی از یک سو و تاخیر نیم ساعته در شروع یک بازی رسمی از نکات عجیب بازی امروز ارومیه بود.

مریم جهان نجاتی سرمربی تیم شهرداری سیرجان در مورد این بازی اظهار کرد: بازی بسیار بدی بود و به شدت نسبت به تصمیمات داوری گلایه مندم. ۲ گل کاملاً صحیح ما به اشتباه آفساید اعلام شد و همین اشتباهات می‌توانست مانع از پیروزی ما شود. ما در کورس بالای جدول قرار داریم و چنین اشتباهات مرگباری می‌تواند ما را از هدف دور کند.

او ادامه داد: تصمیمات عجیبی از داوران دیدم و کمک داور اشتباهات وحشتناکی داشت. بازی بسیار درگیرانه بود و میزبانی از ما به بدترین شکل انجام شد. به دلیل اینکه آمبولانس به ورزشگاه نیامده بود بازی با ۳۰ دقیقه تاخیر آغاز شد و این تاخیر در یک بازی رسمی پذیرفته نیست و برنامه‌های هر تیمی را مختل می‌کند.

سرمربی تیم شهرداری سیرجان عنوان کرد: علاوه بر همه این تنش‌ها و تاخیر در بازی و اشتباهات داوری، تیم همیاری هم در جریان بازی تیمش را از زمین بیرون کشید و دوباره در بازی وقفه انداخت. این فوتبال به دل کسی نمی چسبد و مسابقه‌ای که می‌توانست در فضای منظم و عادلانه برگزار شود بارها متوقف شد. از اینکه پیروز شدیم خوشحالم اما این بازی جذابیتی برای کسی نداشت.

جهان نجاتی در ادامه افزود: بازیکن تیم همیاری ارومیه روی بازیکن ما بدون توپ خطا کرد و این موضوع باعث درگیری شد. داور می‌خواست به بازیکن تیم همیاری اخطار دهد اما سرمربی معترض بود که چرا باید اخطار بدهد و تیمش را یک ربع از زمین بیرون کشید. از چنین اتفاقاتی تعجب می‌کنم. این حرکات و روند بازی را کند و فقط زیبایی بازی را کم می کند.

اطلاعات خبر: *نویسنده: حامد اسماعیلی *تنظیم کننده: تحریریه *منبع: طرفداری*انتشار ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ – ساعت ۰۰:۰۵

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=20535

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.