12

ایران ۰-۲ روسیه | دومین شکست متوالی دختران فوتسالیست در مسکو

  • کد خبر : 20683
  • 18 اردیبهشت 1398 - 0:21
ایران ۰-۲ روسیه | دومین شکست متوالی دختران فوتسالیست در مسکو

تیم ملی فوتسال بانوان ایران در دومین دیدار خود در تورنمنت ۴ جانبه روسیه برابر میزبان تسلیم شد. پس از شکست سنگین برابر پرتغال، ایران با ۲ گل برابر روسیه شکست خورد تا بدون امتیاز از ۲ بازی به استقبال آخرین مسابقه برابر اسپانیایی‌ها برود.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران – تیم ملی فوتسال بانوان ایران در روز دوم مسابقات ۴ جانبه روسیه امروز به دیدار تیم میزبان رفت و در مسکو با شکست ۲ بر صفر برابر این تیم به کار خود پایان داد. شاگردان علیرضا رعدی که در بازی اول ۷ گل از پرتغال دریافت کرده بودند برابر روسیه به دنبال دفاع از حیثیت فوتسال زنان ایران بودند اما اوضاع خوب پیش نرفت.

با وجود خلق موقعیت‌های نصفه و نیمه، ایران برندگی لازم برای غلبه بر روس‌ها را نداشت. روسیه که تکراری ترین حریف ایران در سال‌های اخیر است و هر سال حداقل ۲ بار با ایران بازی می‌کند این بار در خاک خود اجازه هنرنمایی به فوتسالیست‌های ایران نداد.

ایران اکنون با ۲ شکست از ۲ بازی و. یک گل زده و ۹ گل خورده چهارشنبه در آخرین دیدار خود برابر اسپانیا به میدان می‌رود و برای اینکه تورنمنت را بدون امتیاز ترک نکند کار بسیار سختی در پیش دارد. توان فنی فوتسال ایران برای مقابله با تیم‌های اروپایی ناکافی به نظر می‌رسد.

از سوی دیگر علیرضا رعدی و زیور بابایی، مشاور فنی و مربی تیم ملی پس از شکست ۷ گله برابر پرتغال چنین شکستی را به مسائلی چون خستگی و پاشیده شدن شیرازه تیم پس از دریافت گل اول ربط داده‌اند و در مورد مسائل فنی صحبتی نکرده‌اند. رعدی گفته که بازیکنان ملی پوش به دلیل همراهی تیم دانشجویان خسته بوده‌اند در حالی که بخشی از تیم ملی در مسابقات دانشجویان حضور داشت.

صرف نظر از نتیجه، نمایش فنی تیم ملی فوتسال بانوان و دل بستن به اتفاقات برای گلزنی نگران کننده است. این در حالی است که ژاپن و تایلند، تیم‌های سرسخت فوتسال زنان آسیا تلاشی جدی برای تصاحب جایگاه ایران به عنوان تیم اول آسیا را آغاز کرده‌اند.

اطلاعات خبر: *نویسنده: حامد اسماعیلی *تنظیم کننده: تحریریه *منبع: طرفداری*انتشار ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ – ساعت ۰۰:۵۱

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=20683

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.