شکایت نایب رییس فدراسیون قایقرانی از دختران قایقران و خبرگزاری دولتی به جرم افترا | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
16

شکایت نایب رییس فدراسیون قایقرانی از دختران قایقران و خبرگزاری دولتی به جرم افترا

  • کد خبر : 20782
  • 20 اردیبهشت 1398 - 17:01
شکایت نایب رییس فدراسیون قایقرانی از دختران قایقران و خبرگزاری دولتی به جرم افترا

نایب رییس فدراسیون قایقرانی از یک دختر قایقران به دلیل آنچه افترا و تشویق اذهان عمومی عنوان شده شکایت کرده است. این شکایت همچنین گریبانگیر یکی از خبرگزاری‌های دولتی که مصاحبه دختر قایقران را نشر داده نیز شده است.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران – پرستو مه نمای اقدم یک دختر قایقران است که چندی پیش در گفتگویی با یکی از خبرگزاری‌ها به فدراسیون قایقرانی تاخت و فرحناز امیرشقاقی نایب رییس فدراسیون قایقرانی را به دریافت مبالغی از قایقرانان متهم کرد.

با بررسی موضوع، مشخص شد اظهارات مه نمای اقدم فاقد اعتبار بوده و مبالغی که فدراسیون قایقرانی و نه شخص نایب رئیس فدراسیون، از برخی قایقرانان دریافت کرده است بابت حضور در مسابقات آزاد یا اردوهایی بوده است که فدراسیون قایقرانی مسئولیتی در قبال تامین هزینه‌های آن نداشته و خود قایقرانان از فدراسیون خواسته بودند تا با تامین هزینه شخصی از حمایت فدراسیون برای حضور در این مسابقات یا اردوها بهره مند شوند.

پس از این اتفاق، فرحناز امیرشقاقی نایب رییس فدراسیون قایقرانی اقدام به شکایت از قایقران نامبرده کرده و حکم جلب وی نیز توسط مقام قضایی صادر شده است. اقدام برای بازداشت پرستو مه نمای اقدم که ساکن تبریز است صورت گرفته که البته وی در محل حضور نداشته است.

وکیل فرحناز امیرشقاقی گفته است که علاوه بر موضوع شکایت از پرستو مه نمای اقدم، از خبرگزاری دولتی که مصاحبه این ورزشکار را بدون سند منتشر کرده نیز شکایت کرده است زیرا این اقدام به معنای زیر سوال رفتن اعتبار امیر شقاقی و تشویش اذهان عمومی است.

فرحنار امیر شقاقی نایب رئیس فدراسیون قایقرانی در این باره اظهار کرد: طرح شکایت از خانم مه نمای اقدم تنها به منظور صیانت از عمری است که در ورزش گذاشته‌ام ضمن اینکه انتشار مطالب بی پایه در یک خبرگزاری قابل اغماض نیست.

وی افزود: در مورد ادامه روند شکایت از خانم مه نمای اقدم و خبرگزاری مربوطه جدی هستم و این روند توسط وکیل من دنبال می‌شود و در آینده مطالبی در این خصوص خواهم گفت.

اطلاعات خبر: *نویسنده: حامد اسماعیلی *تنظیم کننده: تحریریه *منبع: طرفداری *انتشار ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ – ساعت ۱۷:۰۰

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=20782

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.