18

هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان | شکست سپاهان در بم و بزن بزن در اصفهان

  • کد خبر : 21117
  • 28 اردیبهشت 1398 - 2:13
هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان | شکست سپاهان در بم و بزن بزن در اصفهان

هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان با شکست ناامید کننده سپاهان در بم، باخت ذوب آهن در خانه برابر شهرداری سیرجان و اولین پیروزی تیم خلیج فارس شیراز پس از ۱۵ مسابقه بدون برد همراه بود.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران – هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان جمعه شب با برگزاری ۶ مسابقه به طور همزمان به انجام رسید و تغییری در صدر جدول رخ نداد. شهرداری بم در خانه سپاهان را شکست داد و یک قدم دیگر به قهرمانی لیگ نزدیک شد.

سپاهان که با هدف گرفتن انتقام شکست بازی رفت در اصفهان، راهی بم شده بود ۳ بر یک به شهرداری بم صدرنشین باخت و با این شکست از هدف خود که حداقل، نایب قهرمانی در لیگ است دورتر شد. شهرداری بم در این بازی به لطف هت تریک زهرا قنبری در نیمه نخست ۳ گل زد و شقایق روزبهان در نیمه دوم یکی از گل‌ها را جبران کرد.

شب سیاه اصفهانی‌ها با شکست خانگی ذوب آهن برابر شهرداری سیرجان تکمیل شد. ذوب آهن که امید زیادی به پیروزی خانگی بر تیم رده دومی شهرداری سیرجان داشت در خانه مقهور دو گل فاطمه سهرابی و سهیلا نظام آبادی شد. این برد شیرین، شهرداری سیرجان را در فاصله ۷ امتیازی شهرداری بم صدرنشین نگاه داشت.

اتفاقات تلخ این بازی جنجال و زد و خورد در این مسابقه بود جایی که در نیمه دوم سارا ظهرابی نیا آغازگر درگیری شدیدی بود که منجر به اخراج 2 بازیکن سیرجان و کشیدن شدن کار یک بازیکن به بیمارستان شد.

اتفاق مهم دیگر امشب، اولین برد فصل تیم خلیج فارس شیراز بود. آنها در ۱۵ بازی قبل حتی یک برد هم به دست نیاورده بودند اما در هفته شانزدهم در بوشهر دست به کار بزرگی زدند و با گل غزال محمدی پیروز شدند و با صعود ۲ پله‌ای بالاخره از قعر جدول جدا شدند.

دیدار حساس و جذاب تیم‌های راه یاب ملل مریوان و ملوان انزلی در تهران نیز با تساوی ۲ بر ۲ پایان یافت. گرچه مریوانی‌ها میزبان این مسابقه بودند اما به دلیل ناتوانی بازی زیر نور در شهرشان مجبور شدند در تهران میزبان ملوان شوند. فاطمه قاسمی و زهرا حاتم نژاد برای راه یاب ملل و افسانه اقبال و معصومه حسرتی برای ملوان گلزنی کردند.

در ایلام، تیم پالایش گاز این شهر با گل‌های حدیث بساز شیر و کوثر عنبری ۲ بر صفر برابر سپیدار قائم شهر به پیروزی رسید. در ارومیه، آذرخش تهران ۷ بر صفر برابر همیاری آذربایجان غربی شکست خورد. هدیه حسن زاده برای میزبان هت تریک کرد و فاطمه شبان ۲ گل و آیسان علیخانی و راضیه موسوی هر کدام یک گل برای ارومیه‌ای ها به ثمر رساندند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=21117

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.