14

همه چیز درباره مورتال کمبت در اصفهان | مشت و لگد و زد و خورد در لیگ فوتبال بانوان

  • کد خبر : 21139
  • 28 اردیبهشت 1398 - 10:08
همه چیز درباره مورتال کمبت در اصفهان | مشت و لگد و زد و خورد در لیگ فوتبال بانوان

در اتفاقی عجیب و نادر، بازیکنان تیم‌های فوتبال ذوب آهن اصفهان و شهرداری سیرجان در دیدار شامگاه جمعه در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان به جان هم افتادند. شدت این برخورد فیزیکی و زد و خورد در لیگ فوتبال بانوان به حدی بود که یک بازیکن روانه بیمارستان شد.

پایگاه خبری ورزش زنان ایرانهفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان شامگاه جمعه برگزار شد و در یکی از دیدارها در ورزشگاه فولادشهر اصفهان، دوب آهن با ۲ گل مغلوب تیم رده دومی شهرداری سیرجان شد. اتفاق ویژه این بازی درگیری عجیبی بود که در نیمه دوم رخ داد. زد و خورد در لیگ فوتبال بانوان یک اتفاق نادر بود.

بازیکنان دو تیم در اواسط نیمه دوم به شدت با هم درگیر شدند و به زد و خورد پرداختند. این اتفاق زمانی رخ داد که سارا ظهرابی نیا بازیکن شماره ۱۰ شهرداری سیرجان که در زمان تعویض باید از زمین خارج می‌شد به کندی زمین را ترک کرد و زمینه ساز درگیری لفظی با بازیکنان ذوب آهن شد.

با این حال نقطه آغاز درگیری زمانی بود که او فاطمه عادلی مدافع ذوب آهن را که کنار خط قرار داشت و در حال بازگشت به زمین بود مورد ضرب و شتم قرار داد و بر زمین انداخت. همین اتفاق سبب شد بازیکنان دو تیم وارد فاز جدیدی از درگیری شوند.

حتی مربیان و کادر فنی دو تیم نیز مجبور به مداخله در این درگیری شدند. یکی از بازیکنان حاضر در این درگیری می‌گوید: یکی از مربیان ما برای جدا کردن بازیکنان وارد نقطه درگیری شد اما مربی تیم حریف او را با فحش رکیکی به پدرش درگذشته اش خطاب کرد و در نتیجه درگیری شعله ورتر شد.

ندا رضاپور بازیکن تیم شهرداری سیرجان یکی از رفتارهای عجیب در این بین را انجام داد. او از میان درگیری، رقیه شهبازی بازیکن تیم ذوب آهن را بیرون کشید و از مهلکه بیرون برد و ناگهان با مشت او را هدف قرار داد. وضعیت شهبازی به حدی نگران کننده بود که وی با آمبولانس به بیمارستان اعزام شد تا تحت مراقبت‌های پزشکی قرار گیرد.

سرنوشت نهایی این اتفاقات اخراج سارا ظهرابی نیا و رقیه شهبازی بازیکنان تیم شهرداری سیرجان از زمین مسابقه و ۹ نفره شدن این تیم بود. یک بازیکن ذوب آهن راهی بیمارستان و یک بازیکن دیگر ذوب آهن نیز در پی این درگیری‌ها، دچار تنگی نفس و ضعف جسمانی شد.

فاطمه عادلی بازیکن ذوب آهن در خصوص اتفاقات این مسابقه در صفحه شخصی خود نوشته است:

“فوتبال یا رینگ بوکس؟ خیلی عجیب و باعث تاسفه! همچین چیزی حتی توی فوتبال آقایون هم ندیده بودم. یه پنالتی و یه ضربه ایستگاهی و بازیکنایی که هرکاری میکنن تا وقت مسابقه رو بکشن…

تمارض، فحاشی و اتلاف وقت حتی موقع بیرون رفتن از زمین! زمانی که تابلوی تعویض شماره‌ی ١٠ سیرجان بالا رفت، این بازیکن ازبیرون رفتن خودداری کرد و بحث‌های بی مورد با داوری که بابت این موضوع بهش اعتراض داشتیم.پس ازدقایقی بالاخره تصمیم به بیرون رفتن گرفت ک من بابت اتلاف وقت بهش اعتراض کردم: با یه جمله «لطفا فوتبال بازی کنین» … بعدش دیگه یه چیزی به سینم کوبیده شد و فقط صدای داد و فریاد و جیغ هم تیمیامو شنیدم. زمانی که من رو هل داد هم تیمی‌های من به سمت این بازیکن رفتن که اون ها رو هم مورد مشت و لگد قرار داد عکس‌ها گواه همه چیز هست…

متاسفانه فحاشی‌ها و کتک کاری‌ها توسط بقیه‌ی افراد این تیم رو هم شاهد بودیم و جالبه که اینها رو به ما نسبت دادن خوشبختانه نه خانواده ما چنین چیزهایی رو یادمون داده و نه باشگاه بزرگ ذوب آهن اجازه‌ی چنین رفتارهایی رو به ما میده درحالی که یکسری ازتیم ها به این کارها تشویق میشن.”

بیان محمودی سرمربی ذوب آهن نیز در باره زد و خورد در لیگ فوتبال بانوان گفته است:

“امروز روز خوبی برای فوتبال بانوان نبود.متاسفانه امروز ما به حواشی و البته اشتباه فاحش کمک داور باختیم. ما یک گل عقب افتادیم و‌تیم حریف از همون نیمه اول شروع به وقت کشی کرد، طوری که داور پانزده دقیقه وقت اضافی گرفت، و بازیکنان حریف روی اعصاب بازیکنان من بودنو در نیمه دوم در گیریها شدت گرفت و به بازیکنان من حمله کردن و هنوزم یکی از بازیکنان من بخاطر ضربه‌ی که به سرش وارد شده هنوز هم در بیمارستان هست و در نهایت فقط دو نفر از باریکنان سیرجان اخراج شدن که قطعاً باید حداقل چهار نفر اخراج می‌شدن. متاسفانه مربی تیم حریف با فحاشی به پدر گلر من او را مورد فحاشی قرار داد و از کلمات بسیار زشت استفاده کرد، ما نباید به هر قیمتی برنده بازی باشیم. بردین مبارکتون ولی فوتبال فراتر از این فحاشی‌ها و ضرب و شتم هاست.امیدوارم کمیته انضباطی فدارسیون این قضیه را به طور جدی دنبال کند”

صفحه رسمی باشگاه ذوب آهن در اینستاگرام نیز با انتشار تصاویری از این درگیری ها نوشت : زدند و بردند.  مصاف شب گذشته ذوب آهن مقابل شهرداری سیرجان که زمین مسابقه با رینگ اشتباه گرفته شده بود بازیکنان میهمان تا توانستند بازیکنان ذوب آهن را زدند‌و‌در نهایت بازی رو دو‌بر صفر بردند…

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=21139

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.