هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال بانوان | پیروزی سپاهان در دربی و برد شگفت انگیز شیرازی ها | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
14

هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال بانوان | پیروزی سپاهان در دربی و برد شگفت انگیز شیرازی ها

  • کد خبر : 21483
  • 03 خرداد 1398 - 1:27
هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال بانوان | پیروزی سپاهان در دربی و برد شگفت انگیز شیرازی ها

هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال بانوان با برگزاری ۶ مسابقه به پایان رسید. در شبی که شهرداری بم در تهران آذرخش را گلباران کرد اتفاق مهم پیروزی سپاهان بر ذوب آهن در دربی اصفهان با درخشش مرضیه نیکخواه و برد شگفت انگیز شیرازی ها برابر پالایش گاز ایلام بود.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران – لیگ برتر فوتبال بانوان هفته هفدهم خود را پشت سر گذاشت و شهرداری بم در ادامه بردهای یک طرفه خود این بار از سد آذرخش گذشت و ۱۱ گل به این تیم زد و دربی اصفهان را طلایی پوشان بردند.

در بازی های برگزار شده لیگ برتر در تهران، آذرخش میزبان تیم صدرنشین شهرداری بم بود که این بازی با پیروزی ۱۱ بر یک شهرداری بم به پایان رسید. لیگ فوتبال زنان به این گونه بردهای یک طرفه شهرداری بم عادت کرده است.

شهرداری سیرجان تیم دوم جدول رده بندی در زمین خود با ۶ گل تیم پارس جنوبی بوشهر را بدرقه کرد و فاصله خود با شهرداری بم صدرنشین را در عدد ۷ نگاه داشت. ملوان نیز در خانه با ۲ گل برابر همیاری آذربایجان غربی به پیروزی رسید.

در دربی اصفهان سپاهان بازی یک بر صفر باخته برابر ذوب آهن را ۲ بر یک به سود خود پایان داد. پروین فرهادی در نیمه اول ذوب آهن را پیش انداخته بود اما دبل مرضیه نیکخواه در نیمه دوم بازی را به سود سپاهان کرد.

ذوب آهن در این بازی در پی تلفات جنجال و زد خورد بازی با شهرداری سیرجان ۳ بازیکن مهم خود را در اختیار نداشت. راه یاب ملل مریوان در قائم شهر با برد ۵ بر صفر برابر سپیدار توانست جای ذوب آهن در رده چهارم جدول را بگیرد.

تیم زاگرس شیراز نیز در ادامه شگفتی سازی خود توانست با گل فاطمه صفا راستگو  یک بر صفر تیم پالایش گاز ایلام را شکست دهد. این دومین برد پیاپی این تیم و دومین برد این تیم در طول فصل است و خیال این تیم بابت بقا را راحت کرده است. در پایان هفته هفدهم شهرداری بم همچنان در مسیر یک قهرمانی زودهنگام گام بر می دارد.

سپاهان با برد در دربی کماکان امیدوار به لغزش شهرداری سیرجان برای دوم شدن است اما به نظر می رسد آن ها از سوم شدن در لیگ نیز باید راضی باشند. در انتهای جدول، خبری از تحول در آذرخش و سپیدار نیست. داشته های آن ها اینطور ایجاب می کند.

وضعیت جدول رده بندی

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=21483

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.