نگاهی بر حضور دختران دوچرخه سوار ایران در چین (تصاویر) | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
21

نگاهی بر حضور دختران دوچرخه سوار ایران در چین (تصاویر)

  • کد خبر : 21501
  • 03 خرداد 1398 - 12:33
نگاهی بر حضور دختران دوچرخه سوار ایران در چین (تصاویر)

حضور دختران دوچرخه سوار ایران در چین با موفقیت نسبی تیم اعزامی ایران همراه بود. دلارام ذاکرانی مربی تیم ملی دوچرخه سواری زنان می گوید عملکرد رکابزنان ایران در چین توجه برگزار کنندگان مسابقات را به خود معطوف کرده است.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران – دختران رکابزن ایران در تور دوچرخه سواری جاده در جزیره ژوشان چین به کار خود پایان دادند. مریم جلالیه، فروزان عبداللهی، سمیه یزدانی و غزاله درخشان ملی پوشان ایران در این مسابقات بودند و ماندانا دهقان دیگر رکابزن ایرانی این تورنمنت بود.

در این مسابقات در بخش انفرادی مریم جلالیه دوازدهم شد و ماندانا دهقان در جایگاه ۱۷ و سمیه یزدانی در جایگاه ۲۲ تورنمنت قرار گرفتند. در مسابقه پیراهن کوهستان هم سمیه یزدانی موفق شد در اولین تجربه اش در تور از بین ۷۹ دوچرخه سوار در بین ۶ نفر برتر قرار گیرد.

دلارام ذاکرانی مربی تیم ملی دوچرخه سواری در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس می گوید: حضور دختران دوچرخه سوار ایران در چین به عنوان اولین تجربه تیم ملی، تجربه فوق العاده ای بود. این تور سطح ۲.۲ بود و این عدد به معنای امتیاز UCI و سطح بالای جهانی است.

وی می افزاید: حضور چند تیم اروپایی در مسابقات چین بر کیفیت مسابقات افزوده بود و به دلیل نتایج خوبی که توسط رکابزنان ایرانی ثبت شد برگزار کننده تور چین اعلام کرد که تمایل دارد برای تورهای بعدی در چین از تیم ایران دعوت کند. این به معنای یک شروع بسیار خوب برای دوچرخه سواری زنان ایران است زیرا دوچرخه سواران ایرانی با تیم هایی رقابت می کنند که سابقه سال ها حضور در تورهای بین المللی را دارند.

اسکرین نتایج دختران ایران را در تصاویر ذیل می بینید:

اهمیت نتایج تورنمنت چین زمانی قابل درک است که بدانیم رقابت با اروپایی ها در چنین مسیر سنگین و فنی تا چه اندازه پرفشار است. به عنوان شاهدی بر این مدعا، در مرحله اول این مسابقات از ۷۹ رکابزن تنها ۲۸ دوچرخه سوار باهم به خط پایان رسیدند که 3 رکابزن ایرانی شامل سمیه یزدانی، مریم جلالیه و ماندانا دهقان نیز در بین این ۲۸ ورزشکار حضور داشتند.

نقشه مسیر مسابقه تور ژوشان

تصاویری از حضور دختران دوچرخه سوار ایران در چین

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=21501

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.