15

بسکتبال 3 نفره کاپ آسیا | پایان کار دختران ایران با شکست برابر تایلند و ترکمنستان

  • کد خبر : 21642
  • 04 خرداد 1398 - 19:13
بسکتبال 3 نفره کاپ آسیا | پایان کار دختران ایران با شکست برابر تایلند و ترکمنستان

تیم ملی بسکتبال ۳ نفره بانوان ایران با دو شکست پیاپی برابر تایلند و ترکمنستان ار دور مسابقات بسکتبال سه نفره کاپ آسیا در چین کنار رفت. پیروزی بر ترکمنستان می توانست ایران را به دور بعد ببرد اما شکست با یک پوئن اختلاف، پایان تلخی بود.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران – مسابقات بسکتبال ۳ نفره کاپ آسیا در چین برای ایران خوش یمن نبود. بلافاصله پس از حذف تیم مردان ایران، تیم بسکتبال بانوان ایران نیز از دور مسابقات کنار رفت.

ایران در گروهی سه تیمی با تایلند و ترکمنستان همگروه بود که بر خلاف انتظارات، در گروه خود سوم شد. تیم تحت هدایت نیکا بیک لیک لی که با همین استخوان بندی سال گذشته در مسابقات قهرمانی جهان حضور داشت این بار نتوانست از اعتبار بسکتبال زنان ایران دفاع کند.

ایران ابتدا برابر تایلند به میدان رفت و ۱۴ بر ۲۱ مغلوب شد. معصومه اسماعیل زاده بازیکن اصفهانی تیم ملی بسکتبال سه نفره در دیدار برابر تایلند با ۶ امتیاز، بیشترین امتیاز را برای ایران کسب کرد. سعیده علی ۴ امتیاز و دلارام وکیلی و مژگان خدادادی هر کدام ۲ امتیاز به دست آوردند.

پس از شکست برابر تایلندی‌ها، پیروزی بر ترکمنستان اجتناب ناپذیر بود اما هرگز اتفاق نیفتاد. ایران در نبرد نزدیک و پیچیده برابر ترکمن‌ها با یک پوئن اختلاف و با حساب ۱۶ بر ۱۷ تسلیم شد و با ۲ شکست از دور رقابت‌ها کنار رفت. آمار بالای خطا در این بازی از سوی بازیکنان ما، برد را به ترکمن‌ها داد.

معصومه اسماعیل زاده ۶ امتیاز، سعیده علی ۵ امتیاز، دلارام وکیلی ۴ امتیاز و مژگان خدادادی یک امتیاز در این بازی به دست آوردند. آینا گوکوآ بازیکن ترکمنستان که امروز نقش مهمی در برد این تیم داشت سه ماه قبل در ایران همراه با دانشگاه آزاد قهرمان لیگ ایران شده بود.

آمار بازی با ترکمنستان

آمار بازی با تایلند

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=21642

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.