حراست مرد برای رختکن و دوباره کتک کاری در لیگ برتر فوتبال بانوان ؛ این بار در شیراز | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
17

حراست مرد برای رختکن و دوباره کتک کاری در لیگ برتر فوتبال بانوان ؛ این بار در شیراز

  • کد خبر : 21708
  • 05 خرداد 1398 - 16:14
حراست مرد برای رختکن و دوباره کتک کاری در لیگ برتر فوتبال بانوان ؛ این بار در شیراز

بعد از گذشت یک هفته از تنش در یکی از بازی های لیگ برتر فوتبال زنان، این بار در شیراز درگیری میان بازیکنان یک میهمان دیگر هم داشت. آقایی که به عنوان حراست در نزدیکی رختکن حضور داشت بایکی از بازیکنان درگیر شد.

پایگاه خبری ورزش زنان ایراندر فاصله حدود یک هفته از جنجالی بازی ذوب آهن اصفهان و شهرداری سیرجان در لیگ برتر فوتبال بانوان، بار دیگر یک حاشیه در این لیگ رخ داد.

در بازی زاگرس شیراز و پالایش گاز ایلام و بعد از پایان این بازی برخی از بازیکنان تیم ایلامی با حراست مجموعه شیراز درگیر شدند که این منجر به مصدومیت شدید یک بازیکن شد.

حیاتی: چرا باید حراست آقا نزدیک رختکن ما باشد؟

فاطمه حیاتی سرمربی تیم فوتبال پالایش گاز ایلام درباره این اتفاقات، اظهار کرد: زمانی که بازی ما تمام شد به سمت رختکن رفتیم و آن جا چند حراست مرد حاضر بودند. واقعا چه معنا دارد که مردان نزدیک رختکن ما باشند؟ به غیر از آن آقای حراست، مردانی بدون سمت هم آن جا بودند. همان ابتدای ماجرا مشکل دارد. بازیکن من در حال ورود به رختکن بوده که حراست به او می گوید چرا با لگد در را باز می کنی؟ سارینا فرج الهی هم به او گفته به خاطر اینکه دستش پر است و وسیله حمل می کند. همان آقایی که مسئول کلید استادیوم است با مشت به شکم فرج الهی می زند که باعث شد ما تا 4 صبح در بیمارستان باشیم. الان هم حال بازیکن من واقعا بد است .

او ادامه داد: چند بازیکن دیگر من هم برای دفاع وارد بحث و درگیری شده اند که در نهایت منجر به کتک کاری شد.

سرمربی تیم فوتبال پالایش گاز ایلام گفت: زمانی که من به رختکن رسیدم قصد میانجی گری داشتم که یک آقای حراستیِ دیگر من را محکم هول داد که اگر خودم را کنترل نکرده بودم معلوم نبود چه اتفاقی برایم رخ می داد.

حیاتی گفت: همه داورها و ناظران هم آن جا حاضر بودند و دیدند که چه اتفاقی رخ داده است. من نمی گویم بازیکنان من مقصر نبودند اما نباید با آن ها اینگونه برخورد می شد. ما هم تا حدی مقصر بودیم اما حضور حراست آقا در آن مکان غیرقانونی بود.

فاطمه حیاتی گفت: تمام مستندات را به خانم ناظمی و پورلاهیجی (ناظر بازی) ارائه داده ایم و امیدوارم رایی را صادر کنند که به حق باشد. همان طور که اشاره کردم دوست ندارم همه چیز را گردن دیگران بیندازم اما واقعا از میزبان انتظار بیشتری داشتیم و ای کاش این اتفاقات رخ نمی داد.

سرمربی تیم فوتبال پالایش گاز ایلام درباره وضعیت سارینا فرج الهی بازیکن مصدوم تیمش نیز افزود: او شرایط خوبی ندارد اما نه تنها فرج الهی بلکه هیچ کدام از بازیکنانم اجازه مصاحبه ندارند و ما این حق را به آن ها نمی دهیم که مصاحبه کنند. بازیکنان تیم حتی اجازه ندارند در فضای مجازی کامنتی را منتشر کنند.

صوفی زاده: این رفتارها شان زنان را زیر سوال می برد

در همین رابطه لیلا صوفی زاده نایب رییس بانوان فدراسیون فوتبال نیز به گفت: فدراسیون اعلام کرده که یک جلسه داخلی برگزار می کند و کمیته انضباطی تصمیم نهایی را می گیرد. تکرار این مسائل اصلا قابل بخشش نیست و از نظر من کاملا نکوهیده است. باید با این موارد برخورد سختی صورت بگیرد.

او ادامه داد: رسالت کاری ما این است که با این گونه مسائل برخورد شود و فضای ورزشی به بهترین شکل اداره شود. این فضای نشاط روحی و سلامت جسمی نباید به این مسائل آلوده شود. این رفتارها شأن زن و ورزش را زیر سوال می برد و از نظر ما پذیرفته نیست.

صوفی زاده گفت: مسئول برگزاری این رقابت ها سازمان لیگ است اما مطمئن باشید فدراسیون و کمیته انضباطی درباره این درگیری ها تصمیم گیری لازم را انجام می دهد.

ناظمی: کمیته انضباطی بهترین تصمیم را می گیرد

گلاره ناظمی مسئول برگزاری مسابقه های فوتبال بانوان هم با ابراز تاسف نسبت به اتفاق رخ داده، از صحبت کردن درباره مقصران  آن خودداری کرده و گفت: تمام مدارکی که مسئولان تیم ایلامی در اختیار ما قرار دادند را به کمیته انضباطی فدراسیون قرار دادیم. قطعا کمیته انضباطی هم بهترین تصمیم را درباره این پرونده می گیرد.

ناظمی ادامه داد: واقعا بابت این اتفاقاتی که در بازی رخ داده متاسفیم و ای کاش این رفتارها صورت نمی گرفت. فدراسیون تلاش می کند این بدرفتاری ها به حداقل برسد.

او در پایان صحبت های خود گفت: مسئول بررسی این موضوع کمیته انضباطی است و من هیچ صحبتی درخصوص مقصر اصلی انجام نمی دهم تا مسئولان اصلی تصمیم لازم را بگیرند.

  به غیر از درگیری رخ داده میان بازیکنان پالایش گاز ایلام با حراست، بعد از چند دقیقه از این اتفاق بازیکنان تیم میزبان هم وارد درگیری می شوند و دو تیم باهم بحث و جدل می کنند. گفته می شود یکی از مسئولان رسانه ای تیم شیراز هم از درگیری فیلم می گیرد که با واکنش تند یکی از بازیکنان پالایش گاز ایلام و پرت کردن گوشی او بر زمین همراه می شود.

در جریان این درگیری یکی از بازیکنان ایلام سعی دارد گوشیِ ندا عزیز پور سرپرست تیم پالایش را از جیب مامور حراست در بیاورد که ابتدا اعلام شده بود او می خواهد گوشی حراست را به زور از او بگیرد. ندا عزیزپور از درگیری رخ داده فیلم گرفته و همین موضوع علت اصلی گرفتن گوشی او از سوی حراست عنوان شده است.

این اتفاقات و حضور حراست مرد در استادیوم در حالی رخ می دهد که در تمام رقابت های ورزش زنان حتی خبرنگاران زن هم برای ورود و خروج به شدت کنترل می شوند و همچنین پدران، همسران و برادران بازیکنان فوتبال هم اجازه حضور در استادیوم را ندارند و حراست به شدت با آن ها برخورد می کند.

مسئولان کمیته انضباطی نیز هنوز هیچ گونه واکنش و اظهارنظر رسمی در این باره نداشته و همه چیز را به بعد از بررسی ها موکول کرده اند.

اطلاعات خبر * نویسنده: ناشناس* تنظیم کننده: شبنم روحی *منبع: جماران* انتشار ۵ خرداد ۱۳۹۸ – ساعت ۱۶:۱۵

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=21708

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.