18

همراه با نگین پاکدل | سرمربی زاگرس شیراز از تیم شگفتی سازش می‌گوید

  • کد خبر : 21752
  • 06 خرداد 1398 - 13:54
همراه با نگین پاکدل | سرمربی زاگرس شیراز از تیم شگفتی سازش می‌گوید

در میان حواشی دیدار زاگرس شیراز و پالایش گاز ایلام آنچه مورد غفلت قرار گرفت پیروزی بزرگ شیرازی‌ها بود. آنها دومین پیروزی متوالی خود در این فصل را جشن گرفتند. پس از ۱۵ هفته بدون برد، آنها در ۲ هفته اخیر هر ۶ امتیاز ممکن را کسب کرده‌اند.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران – نماینده فوتبال بانوان شیراز که همواره از جوان‌ترین تیم‌های لیگ برتر فوتبال بانوان نیز محسوب می‌شده در نیم فصل دوم با نام جدید زاگرس شیراز رقابت‌های خود را ادامه می‌دهد.

پس از نیم فصل فاجعه بار، اوضاع در بخش دوم لیگ برای این تیم شیرازی بهبود پیدا کرده است. آنها در شانزدهمین هفته لیگ برتر در بوشهر، پارس جنوبی را یک بر صفر شکست دادند و اولین برد فصل را به دست آوردند و یک هفته بعد در خانه همین نتیجه را برابر پالایش گاز ایلام تکرار کردند. ۲ بازی، ۲ برد و ۲ کلین شیت، آنها را از انتهای جدول بالا کشیده است.

نگین پاکدل سرمربی تیم لران زاگرس شیراز در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس در خصوص جایگاه کنونی این تیم در جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال بانوان، اظهار کرد: زاگرس شیراز در حال حاضر در جایگاه دهم جدول قرار دارد. ما در ۲ بازی اخیر پیروز شدیم و برای پیروزی تلاش کرده‌ایم. در بازی با پارس جنوبی گلزن ما مصدوم بود اما با وجود مصدومیت به میدان رفت. بازیکنان ما می‌خواهند پیروز شوند، میل به بردن دارند و این بسیار مهم است.

پاکدل تمرینات مستمر و فشرده تیم زاگرس در نیم فصل دوم را عامل این پیروزی دانست و بیان کرد: زاگرس از بازیکنان جوان و کم تجربه‌ای تشکیل شده است. ما ۶ بازیکن زیر ۱۷ سال داریم و در نیم فصل نخست به علت مشکلات مالی و استفاده از بازیکنان جوان و کم تجربه نتایج خوبی کسب نکردیم.

سرمربی تیم زاگرس شیراز با تأکید بر اینکه بازیکنان تیم‌های دیگر از سن و تجربه بیشتری نسبت به بازیکنان ما برخوردار هستند، گفت: البته بازیکنان ما هم از پتانسیل زیادی بهره می‌برند و جای پیشرفت زیادی دارند. در نیم فصل دوم فقط یک بازیکن به جمع ما اضافه شده است، با این حال تیم در شرایط بهتری نسبت به نیم فصل اول قرار دارد.

پاکدل خاطر نشان کرد: در اولین بازی نیم صل دوم با همیاری ارومیه هم عملکرد بسیار خوبی داشتیم و با این تیم مساوی کردیم در حالی که در نیم فصل اول به همین تیم ۶ بر یک باخته بودیم. برابر ذوب آهن هم مقهور یک گل زودهنگام روی اشتباه داور شدیم و جریان بازی را از دست دادیم وگرنه نتیجه واقعی چیز دیگری بود.

او ادامه داد: تا حدودی خطر سقوط را از سر گذرانده‌ایم و برای قرار گرفتن در رده نهم و پایان بردن فصل با این رتبه تلاش می‌کنیم. فوتبال بانوان فارس امروز در موقعیتی است که کوچ دسته جمعی بازیکنان ملی پوش و با سابقه فارس به دلیل عدم حمایت مالی به سایر تیم‌ها دست ما را از ستاره‌های بومی خالی کرده است.

پاکدل افزود: در بازی با ذوب آهن ۴ گل از ۶ گلی که دریافت کردیم توسط صفورا جعفری و پروین فرهادی بازیکنان استان فارس وارد دروازه ما شد. اگر این بازیکنان در تیم فارس حضور داشتند بدون شک در لیگ برتر حرفه‌های بسیاری برای گفتن داشتیم و یکی از چهار تیم اول بودیم. س

سرمربی زاگرس ضمن تشکر از حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان استان فارس و هیأت فوتبال استان فارس گفت: در نیم فصل اول با حمایت‌های مسئولین توانستیم در لیگ حضور داشته باشیم. جا دارد که از قاسم فصحت و امیر مقیمی هم که مدیریت باشگاه زاگرس شیراز را بر عهده دارند تشکر و قدردانی ویژه ای داشته باشم.

سرمربی تیم لران زاگرس شیراز در پایان درخواست کرد: از سازمان شهرداری و شورای شهر شیراز خواهشمندیم که به ورزش بانوان نگاه ویژه‌تری داشته باشند و تیم فوتبال بانوان فارس را مورد حمایت قرار دهند. اگر حمایت باشد نتایج فوق العاده خواهد بود.

اطلاعات خبر: *نویسنده: فرزانه قنبر دزفولی *تنظیم کننده: حامد اسماعیلی *منبع: اختصاصی*انتشار ۰۶ خرداد ۱۳۹۸ – ساعت ۱۳:۵۹

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=21752

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.