جام جهانی تیراندازی آلمان | کمی دور از انتظار ؛ سهمیه المپیک جدیدی در کار نبود | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
13

جام جهانی تیراندازی آلمان | کمی دور از انتظار ؛ سهمیه المپیک جدیدی در کار نبود

  • کد خبر : 21807
  • 10 خرداد 1398 - 19:11
جام جهانی تیراندازی آلمان |  کمی دور از انتظار ؛ سهمیه  المپیک جدیدی در کار نبود

جام جهانی تیراندازی آلمان برای ایران کمی دور از انتظار پیش رفت. سهمیه المپیک جدیدی در کار نبود. گلنوش سبقت اللهی هشتم شد و آرمینا صادقیان در جایگاه نهم ایستاد.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران- مسابقات جام جهانی تیراندازی در حالی در شهر مونیخ آلمان به کار خود پایان داد که خروجی این مسابقات برای ایران کسب سهمیه نبود. بدین ترتیب ایران همچنان در بخش زنان با همان تک سهمیه نجمه خدمتی از مسابقات جهانی چین در انتظار آینده است.

نجمه خدمتی بانوی المپیکی ایران در رقابت‌های جام جهانی بعنوان نفر mQs توانست با ثبت ۶۳۳.۹ امتیاز رکورد برون مرزی کشور را ارتقا هد. این به معنای نزدیکی به رکورد جهانی است. او پیش از این سهمیه المپیکش را مسجل کرده بود.

در بخش تپانچه، گلنوش سبقت الهی به دیدار فینال تپانچه ۲۵ متر راه پیدا کرد اما در رده هشتم قرار گرفت و از کسب سهمیه المپیک بازماند. گلنوش سبقت‌الهی در این ماده در مرحله مقدماتی با ۵۸۳ امتیاز به عنوان نفر هفتم راهی فینال شد که در نهایت با کسب عنوان هشتمی جهان به کار خود پایان داد.

در رشته تپانچه بادی بانوان با ترکیب گلنوش سبقت الهی، مینا قربانی و هانیه رستمیان با ۵۷۷، ۵۶۸ و ۵۶۴ امتیاز به ترتیب در جایگاه های یازدهم، پنجاهم و هفتاد و دوم جهان به کار خود پایان دادند.

در رشته تفنگ بادی بانوان، آرمینا صادقیان تیرانداز شایسته کشورمان در رقابت با حریفان جهان خود با ۶۲۹.۶ امتیاز بالاتر از تیرانداز آلمانی دارنده طلای قهرمانی اروپا در جایگاه نهم جهان ایستاد.

(Sadeghian ARMINA / Amir Mohammad NEKOUNAM)

همچنین دیگر بانوان ملی پوش کشورمان الهه احمدی و فاطمه کرم زاده با ۶۲۷.۸ و ۶۲۷.۷ امتیاز در جایگاه های هجدهم و نوزدهم جهان به کار خود پایان دادند و از راهیابی به فینال بازماندند.

در مرحله رده بندی تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت بانوان، ملی پوشان کشورمان نجمه خدمتی، فاطمه کرم زاده و الهه احمدی به ترتیب در جایگاه های بیست و هفتم، چهل و چهارم و شصتم جهان قرار گرفتند و از راهیابی به فینال بازماندند.

روز پایانی و توقف تیم های میکس در نیمه نهایی

دو تیم میکس تفنگ ایران در مرحله نیمه نهایی از راه یابی به فینال بازماندند و در نهایت تیم ایران ۱ با ترکیب، نجمه خدمتی و مهیار صداقت و تیم ایران ۲ متشکل از الهه احمدی و امیر محمد نکونام با ۶۲۵ امتیاز به عنوان تیم های ششم و هفتم جهان معرفی شدند.

در آخرین روز از رقابتهای جام جهانی مونیخ تیم میکس تپانچه ایران با دو تیم مسابقه داد که تیم میکس یک ایران با ترکیب، وحید گل خندان و گلنوش سبقت الهی با ۵۷۶ امتیاز به عنوان تیم پنجم راهی مرحله نیمه نهایی شد. در دور نیمه نهایی، این تیم با ۵۶۶ امتیاز در جایگاه هفتم جهان ایستاد و از راه یابی به فینال بازماند.

همچنین تیم میکس تپانچه ایران ۲ متشکل از هانیه رستمیان و سجاد پورحسینی با ۵۷۲ امتیاز در جایگاه بیست و پنجم جهان قرار گرفت. مسابقات تیراندازی جام جهانی و کسب سهمیه المپیک با حضور ۹۰۲ ورزشکار از ۹۶ کشور از ۵ تا ۹ خرداد ماه در مونیخ آلمان برگزار شد.

اطلاعات خبر: *نویسنده: حامد اسماعیلی *تنظیم کننده: تحریریه*منبع: اختصاصی *انتشار ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ – ساعت ۱۹:۱۱

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=21807

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.