12

تیم ملی تکواندوی نوجوانان در راه تونس ؛ صفر پور: به تکرار موفقیت ها امیدوارم

  • کد خبر : 2228
  • 04 فروردین 1397 - 10:48
تیم ملی تکواندوی نوجوانان در راه تونس ؛ صفر پور: به تکرار موفقیت ها امیدوارم

سرمربی تیم نوجوانان دختر گفت: در مسابقات تکواندوی نوجوانان جهان حفظ سکوی قهرمانی دشوارتر از کسب آن است اما با جنگندگی و اعتماد به نفسی که در اعضای تیم می‌بینم می‌توانیم برای مرتبه دوم عنوان قهرمانی جهان را به نام تکواندوکاران ایران ثبت کنیم.

به گزارش رسانه ورزش زنان ایران IWSPORTS ؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو فاطمه صفر پور سرمربی تیم‌ملی تکواندو نوجوانان در خصوص شرایط تیم در آخرین روزهای باقی مانده به مسابقات کسب سهمیه المپیک و قهرمانی جهان گفت: تیم از اواخر دی‌ماه وارد اردو شد و با توجه به مدت زمانی که در اختیار داشتیم روزانه دو تا سه نوبت تمرین را در دستور کار قرار دادیم. با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته سعی کردیم بر روی نقاط ضعف تکواندوکاران تمرکز کرده و تقص‌ها را کاهش دهیم، انشالله با جسارت و جنگندگی که اعضای تیم دارند بتوانیم بهترین عنوان را کسب نماییم.

وی با اشاره به حضور تیم در تورنمنت بین‌المللی ترکیه گفت: سعی کردیم پس از این مسابقات ایرادهای تکواندوکاران را برطرف نماییم و از آنها خواستم تا در میدان نترس مبارزه کنند؛ خدا را شکر در مسابقات ترکیه جنگنده عمل کردند و امیدوارم در جهانی نیز همینطور باشند.

صفر پور افزود: در رده‌سنی نوجوانان حفظ سکوی قهرمانی خیلی سخت‌تر از کسب آن است اما با جنگندگی و خودباوری که در بچه‌ها می‌بینم اگر شرایط خاصی به وجود نیاید می‌توانیم برای دومین بار عنوان نخست را به نام دختران ایرانی ثبت نماییم.

وی با بیان اینکه تیم از نظر روحی و روانی نیز شرایط خوبی دارد تصریح کرد: بچه‌ها در تورنمنت ترکیه از امتحان خود سربلند بیرون آمدند ونشان دادند برای کسب مدال از جان مایه می‌گذارند؛ به تک تک بچه‌ها ایمان دارم و می‌دانم می‌توانند بهترین عملکرد را از خود بر جای بگذارند.

سرمربی تیم تکواندو نوجوانان دختر با اشاره به مسابقات کسب سهمیه المپیک خاطرنشان کرد: در این رقابت‌ها در سه وزن 44-، 63- و 63+ کیلوگرم حضور پیدا می‌کنیم و برای کسب بهترین نتیجه در این رویداد نیز آمادگی کاملی داریم اما نمی‌توان پیش‌بینی کرد چه اتفاقی می‌افتد.

صفر پور اینطور ادامه داد: فکر می‌کنم مهمترین رقیبان ما، روسیه، چین تایپه، تایلند، آلمان، ترکیه، انگلستان و صربستان باشند اما ما تمامی رقبا را آنالیز کردیم و قطعا با توجه به این موضوع بچه‌ها با برنامه‌تر در میدان مبارزه عمل خواهند کرد.

وی در پایان گفت: از رییس فدراسیون و نایب رییس بانوان که در این مدت ما را حمایت کردند تشکر می‍‌کنم؛ همچنین سال نو را به تمامی هموطنانم تبریک می‌گویم و از آنها می‌خواهم دعای خیرشان را از ما دریغ نکنند تا قهرمانی دور قبل را حفظ نماییم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=2228

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.