20

پرداختی ۸۰ درصدی شهرداری بم به بازیکنان | جعفری: همچنان برای قهرمان شدن انگیزه دارم

  • کد خبر : 22875
  • 27 خرداد 1398 - 14:44
پرداختی ۸۰ درصدی شهرداری بم به بازیکنان | جعفری: همچنان برای قهرمان شدن انگیزه دارم

مرضیه جعفری سرمربی تیم شهرداری بم که تیمش ۲ هفته پیش از پایان لیگ برتر فوتبال بانوان دوباره قهرمان شد در مورد رازهای موفقیت تیمش، وضعیت مالی و ادامه حضور در سطح اول فوتبال زنان ایران صحبت کرد.

مرضیه جعفری در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس در مورد کسب ششمین قهرمانی تیم شهرداری بم در لیگ برتر فوتبال بانوان و رازهای موفقیت این تیم در لیگ برتر اظهار کرد: حفظ استخوان بندی تیم موفق و قهرمان یکی از عوامل قهرمانی تیم شهرداری بم است اما تنها عامل نیست زیرا در تیم های دیگر نیز شاهد این موضوع هستیم و من عامل مهم تر را در مدیریت تیم می دانم.

او افزود: این مدیریت هم در مورد برنامه های کلان باشگاه و هم درون تیم است و به ما کمک کرده است تا در دشوارترین شرایط به مسیر ادامه دهیم. امسال شرایط مالی دشواری داشتیم اما با همین مدیریت درست، تاکنون ۸۰ درصد قراردادها را پرداخت کرده ایم و ۲۰ درصد دیگر نیز تا پایان فصل پرداخت می شود. به عبارت دیگر تلاش شد تا مشکلات مالی به تیم و بازیکنان منتقل نشود و بر تیم اثر منفی نگذارد.

سرمربی تیم شهرداری بم در پاسخ به این سوال که آیا موفقیت های سریالی اش در شهرداری بم سبب نشده در مورد هدایت تیم ملی با او صحبت کنند گفت: در گذشته این پیشنهاد وجود داشت اما شرایطی که مد نظر من بود پذیرفته نشد. در حال حاضر نیز اعتقاد دارم یک مربی خارجی کارآمد می تواند به تیم ملی کمک کند و اگر قرار باشد مربی خارجی نیاید، باید با این شرط از مربیان شاغل در لیگ استفاده کنند که آن مربی در تیم های باشگاهی سمتی نداشته باشد.

جعفری همچنین در پاسخ سوالی در مورد اینکه آیا قهرمانی های پیاپی او و تیمش را اشباع نکرده است عنوان کرد: این روحیه در من وجود دارم که همیشه می خواهم برنده و در صدر باشم. زمانی که تیم ما تقریباً به طور کامل بومی بود باز هم در جمع تیم های برتر لیگ قرار داشتیم و ذهنیت مساوی و باخت در من و تیمم وجود نداشت و امروز هم پس از ۶ قهرمانی همچنان می خواهم ادامه دهم و باز هم با تیمم قهرمان شوم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=22875

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.