24

انتخابی تیم ملی کاراته | آقایی، برزگر، یاوری، شیروانی و شاهرخی در اردوی ملی

  • کد خبر : 22951
  • 28 خرداد 1398 - 15:56
انتخابی تیم ملی کاراته | آقایی، برزگر، یاوری، شیروانی و شاهرخی در اردوی ملی

در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته بانوان محدثه آقایی، زهره برزگر، زهرا یاوری، سحر شیروانی و صدیقه شاهرخی به اردوی تیم ملی رسیدند. در کاتای تیمی نیز کاتاروهای تهرانی مطابق پیش بینی ها کار سختی برای موفقیت نداشتند.

به گزازش آی دبلیو اسپورتس، سالن شهید کبگانیان تهران امروز سه شنبه ۲۸ خرداد شاهد برگزاری مسابقات انتخابی ورود به اردوی تیم ملی کاراته بانوان بود. مسابقاتی که افسانه باقری نایب رئیس فدراسیون، ستاره موسوی سرمربی تیم کومیته و فرخناز ارباب سرمربی تیم کاتا در آن شاهد نمایش کاراته کاها بودند.

در این مسابقات در بخش کاتای تیمی، قابل پیش بینی بود که تهران با ترکیب الناز تقی پور، نجمه قاضی زاده و شادی جعفری زاده در صدر قرار گیرد. ۳ کاتاروی جوان اما باتجربه، نماینده ایران در مسابقات قهرمانی آسیا شدند و بالاتر از تیم اصفهان با ترکیب زهره میرراخانیان، مریم کریمی و فاطمه چیذری قرار گرفتند.

تیم مازندران با ترکیب شکیلا فلاح، ستاره خاکپور و آرزو لونجی و تیم دوم تهران با ترکیب مرضیه بهرامی، فاطمه زرنوشه و ساناز فیاضی در رده های سوم و چهارم این مسابقه انتخابی ایستادند.

الناز تقی پور، نجمه قاضی زاده و شادی جعفری زاده ، تیم اول کاتا

در بخش کومیته، در وزن ۵۵- کیلوگرم صدیقه شاهرخی یک بر صفر زهرا رستمی و ۴ بر صفر فاطمه بازرگانی را شکست داد و به اردو راه یافت. در وزن ۵۰- کیلوگرم سحر شیروانی یک بر صفر زهرا کریمی، ۴ بر صفر آناهیتا یحیی پور و ۴ بر صفر بهناز بتویی را برد و نفر اول شد.

در وزن ۶۱- کیلوگرم زهره برزگر ۳ بر صفر بهنوش نجفی و ۸ بر ۳ مهدیس دوستی زاده را شکست داد. در این وزن باتوجه به اینکه هر ۳ کاراته کا دور اول در تعداد بردهای خود مساوی شدند، مبارزات این وزن به دور دوم کشیده شد و در پایان زهره برزگر بعنوان نفر برتر این وزن به اردوی تیم ملی راه یافت.

وزن ۶۸- کیلوگرم زهرا یاوری با پیروزی ۳ بر یک مقابل نفیسه گلشنی، ۴ بر صفر برابر فریال جعفری نژاد و ۳ بر یک برابر هنگامه جعفری با ۳ برد اردونشین شد. در دسته وزن ۶۸+ کیلوگرم نیز محدثه آقایی مونا غلامی را ۸ بر صفر، پانیذ معصومی را ۸ بر ۴ و مریم موسی وند را ۲ بر یک شکست داد و نفر منتخب این وزن شد.

پس از برگزاری رقابت انتخابی تیم ملی و مشخص شدن چهره نفرات راه یافته به اردو، دور جدید تمرینات آماده سازی تیم ملی کاراته بانوان از روز شنبه یکم تیرماه در آکادمی ملی المپیک آغاز می شود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=22951

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.