19

درباره شادی عبدالوند ؛ ستاره همیشه در اوج | به امید “شادی” های بیشتر

  • کد خبر : 23390
  • 05 تیر 1398 - 11:28
درباره شادی عبدالوند ؛ ستاره همیشه در اوج | به امید “شادی” های بیشتر

شادی عبدالوند؛ پس از کسب مدال برنز مهارت‌های فردی جام جهانی بسکتبال سه نفره امروز همراه با تیم ملی به ایران بازگشت. این موفقیت برای کسانی که از سطح توانایی‌های او باخبرند عجیب نیست.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس؛ گرچه کسب مدال برنز مسابقات مهارت‌های انفرادی در جام جهانی بسکتبال سه نفره زنان نام شادی عبدالوند را بر سر زبان‌ها انداخت اما تردیدی وجود ندارد که این تنها بخش کوچکی از همه ظرفیت‌هایی است که او دارد.

او زمانی برای نخستین بار خود را مطرح کرد که با پیراهن تیم ساسان کرمان در سوپر لیگ موفق به ثبت “تریپل دبل” (کسب امتیاز دو رقمی فاکتورهای اثرگذار در یک مسابقه بسکتبال) شد.

او در لیگ ۹۷ بخش مهمی از پروژه تیم قدرتمند هیرو در سوپر لیگ بود گرچه درخشش او و هم تیمی‌هایش در نهایت به ثمر ننشست و هیرو که اسب خود را برای قهرمانی زین کرده بود از دستیابی به جام محروم ماند.

نگاهی به عملکرد شادی عبدالوند طی سال‌های گذشته نشان می‌دهد او همواره در شرایط ایده آل قرار داشته، یک ستاره کم افت و خیز و باثبات بوده و حضورش در جام جهانی بسکتبال سه نفره لطف به تیم ملی بود. او در ۴ مسابقه ایران بیشترین امتیاز را کسب کرد و در مهارت‌های انفرادی نیز سربلند شد.

احتمالاً شادی عبدالوند به زودی و پس از فروکش کردن تب موفقیت او در مسابقات هلند دوباره از خاطر می‌رود و این طبیعت ورزش است. با این وجود ورود تیم ملی بسکتبال ۵ نفره بانوان به مسابقات قهرمانی آسیا پس از چند دهه بار دیگر این فرصت را در اختیار شادی عبدالوند و دیگر هم تیمی‌های مستعدش قرار می‌دهد تا به تلافی سال‌ها محرومیت از نمایش در میدان آسیایی، خودی نشان دهند.

شادی عبدالوند و ستاره‌های کنونی بسکتبال ایران الهام بخش نسل جوانی هستند که میدان را نسبت به نسل بازیکنان بزرگسال فعلی، برای درخشش در آینده هموارتر می‌بینند. ایران به “شادی” بیشتری نیاز دارد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=23390

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.