شیربیگی: باید ببینیم که تیم نامی نو می تواند تیم داری کند یا خیر/ پیگیر بودم در کرمانشاه یک تیم فوتسال بانوان راه اندازی کنم | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
14

شیربیگی: باید ببینیم که تیم نامی نو می تواند تیم داری کند یا خیر/ پیگیر بودم در کرمانشاه یک تیم فوتسال بانوان راه اندازی کنم

  • کد خبر : 23750
  • 12 تیر 1398 - 16:05
شیربیگی: باید ببینیم که تیم نامی نو می تواند تیم داری کند یا خیر/ پیگیر بودم در کرمانشاه یک تیم فوتسال بانوان راه اندازی کنم

خانم گل فوتسال بانوان آسیا گفت: هنوز با نامی نو قرارداد دارم، البته نمیدانم با این تیم می مانم یا خیر و هنوز هم با تیمی صحبت نکرده ام.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران – خانم گل فوتسال بانوان آسیا گفت: هنوز با نامی نو قرارداد دارم، البته نمیدانم با این تیم می مانم یا خیر و هنوز هم با تیمی صحبت نکرده ام.

سارا شیربیگی ستاره کرمانشاهی تیم فوتسال بانوان نامی نو درباره شرایط خود در این تیم گفت: شرایط امسال ما بد نیست و من هنوز با نامی نو قرارداد دارم چون دو ساله این قرارداد را بسته بودیم البته نمیدانم با این تیم می مانم یا خیر و هنوز هم با تیمی صحبت نکرده ام.

شیربیگی ادامه داد: انشالله در هفته آینده تصمیم می گیرم، البته باید ببینیم که تیم نامی نو می تواند تیم داری کند یا خیر و بعد از این باید دید که کجا شرایط بازی وجود دارد.

خانم گل فوتسال آسیا درباره تیم داری در کرمانشاه گفت: امسال پیگیر این بودم که بتوانم در کرمانشاه یک تیم فوتسال بانوان راه اندازی کنم که متاسفانه هیچ حامی مالی در کرمانشاه تمایل به این کار ندارد و البته مسئولین هم تصور می کنم کم لطفی می کنند.

او گفت: جای تاسف دارد که این همه بازیکن و مربی در کرمانشاه وجود دارد اما در هیچ رده ای و در هیچ لیگی حداقل یک تیم هم نداریم!

شیربیگی در پایان گفت: البته شرایط اقتصادی کشور به گونه ای شده که واقعا تیم داری برای بخش خصوصی سخت است، قبلا اگر وارد یک تیم به طور مثال در حفاری آبادان می شدیم مطمئن بودیم که پول مان را می گرفتیم چرا که شرایط حامیان مالی آنها متفاوت بود ولی خب الان هم به آنجا مطمئن نیستیم، به هر حال یک بازیکنی که یک ماه از قراردادش مانده هنوز تکلیف آن مشخص نیست.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=23750

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.