10

صحبت های دختر حاشیه ساز این روزهای کیک بوکسینگ درباره خرید مدال طلا از بازارهای باکو!

  • کد خبر : 23983
  • 16 تیر 1398 - 12:34
صحبت های دختر حاشیه ساز این روزهای کیک بوکسینگ درباره خرید مدال طلا از بازارهای باکو!

ندا ژوبین در واکنش به حواشی اخیر، مبنی براینکه وی مدال مسابقات جهانی کیک بوکسینگ را از بازار باکو خریده است، گفت: من اصلا شناختی از کشور آذربایجان نداشتم که بخواهم بروم و از بازار برای خودم مدال قهرمانی بخرم، ضمن اینکه حکم قهرمانی‌ام را دارم.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران- طی چند روز گذشته خبری منتشر شد، مبنی براینکه ندا ژوبین دختر رزمی کار کرمانشاهی در مسابقات جهانی آذربایجان به مدال طلا دست یافت و پس از بازگشت به ایران هیچ‌کدام از مسئولان فدراسیون و هیات استان کرمانشاه به استقبال وی نرفته‌اند و تنها خانواده وی به استقبال ژوبین رفته اند. حواشی این خبر این روزها به قدری زیاد بود که ما برای رسیدن به اصل ماجرا به سراغ “ندا ژوبین” رفتیم. ضمن اینکه حواشی برای وی به وجود آمده مبنی براینکه اصلا ژوبین در این مسابقات مبارزه نکرده و مدالی که به او اهدا شده صوری بوده است اما او تمام این حواشی را تکذیب کرد و مدعی شد که حکم قهرمانی مسابقات جهان را نیز دارد.

گفت‌وگوی ندا ژوبین را در ادامه میخوانید:

خانم ژوبین این روزها خبر ساز شده‌اید، موضوع از چه قرار است؟

واقعیت این است که مسئولان هیات ورزش های رزمی استان کرمانشاه بلایی سر من آورده‌اند که دیگر جرات ندارم حرف بزنم! واقعا یک هفته است که تحت فشار هستم و دوست ندارم در مورد این موضوع صحبت کنم.

گویا کسی به استقبال شما نیامده است!

فعلا صلاح نمی‌دانم در مورد این موضوع صحبت کنم.

چرا؟ شما که قهرمان مسابقات جهانی کیک بوکسنیگ شده‌اید، پس دلیل این رفتارها از سوی مسئولان هیات استان چیست؟

بله من به همراه یک تیم 10 نفره راهی کشور آذربایجان شدیم و در مسابقات جهانی حضور پیدا کرده‌ایم و من به مدال طلا دست یافته‌ام اما حواشی به قدری زیاد بوده که نمیدانم چه باید بگویم.

فدراسیون ورزش های رزمی مدعی شده ‌اند که برای این اعزام مجوزی از سوی فدراسیون ورزش های رزمی صادر نشده است، پس شما با چه مجوزی راهی این رقابت‌ها شده‌اید؟

مسئولان هیات ورزش های رزمی استان از این موضوع اطلاع داشتند. بنده نیز با تیم استان تهران راهی این مسابقات شدم. در این اعزام بنده تنها نماینده بانوان در مسابقات کیک بوکسینگ بودم. یک نفر در بخش بانوان نیز همراه تیم بود که او در مسابقات هنرهای رزمی در بخش نینجا مبارزه کرد. بنده 30 و 31 خردادماه در چارچوب مسابقات جهانی کیک بوکسنیگ مبارزه کردم و با انجام سه مبارزه موفق به کسب مدال طلا شدم.

شایعاتی شده مبنی بر اینکه اصلا شما در مسابقات جهانی مبارزه نکرده‌اید و مدالی که به شما ارائه شده به صورت صوری بوده و در واقع از بازاری در شهر باکو این مدال را خریده‌اید، آیا این موضوع صحت دارد؟

خیر اصلا چنین چیزی صحت ندارد. من حکم قهرمانی در مسابقات جهانی را دارم. ضمن اینکه من اصلا شناختی از کشور آذربایجان نداشتم که بخواهم بروم و از بازار برای خودم مدال قهرمانی جهان را بخرم. این صحبت ها را تکذیب می‌کنم. هر کسی چنین حاشیه‌های را درست کرده، بنده نیز از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهم کرد. من حکم مدال قهرمانی جهان را دارم و به زودی ارائه خواهم کرد. اصلا سوال من از حاشیه سازان این است، اگر در این مسابقات حضور نداشتم، چطور در پاسپورت من ویزای کشور آذربایجان ثبت شده است!

و صحبت های پایانی شما …

به زودی حکم قهرمانی خودم را ارائه خواهم کرد. بازهم تاکید می‌کنم که مسئولان هیات رزمی استان کرمانشاه از این اعزام مطلع بودند.

 

اطلاعات خبر: نویسنده: شبنم روحی تنظیم کننده: تحریریه *منبع: فارس*انتشار 16 تیر ۱۳۹۸ – ساعت 12:24

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=23983

شاید دوست داشته باشید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.