15

جواد مهرگان: 30 درصد راه آماده سازی را رفته ایم/ تورنمنت خوبی در پیش رو داریم

  • کد خبر : 24178
  • 18 تیر 1398 - 18:19
جواد مهرگان: 30 درصد راه آماده سازی را رفته ایم/ تورنمنت خوبی در پیش رو داریم

مشاور فنی تیم ملی والیبال بانوان گفت: والیبال ورزش عملکرد است و اینگونه نیست که اگر بازیکنی کمی اضافه وزن داشته باشد نتواند خوب بازی کند.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران- جواد مهرگان مشاور فنی تیم ملی والیبال بانوان در مورد وضعیت آمادگی تیم ملی که ۲۶ مرداد ماه به مسابقات آسیایی اعزام می‌شود، گفت: وضعیت بازیکنان و تمرین خوب بوده و شاید تا الان ۳۰ درصد راه را رفته‌ایم اما هفتاد درصد مابقی به بازی‌های تدارکاتی و هنگام مسابقات برمی گردد.

او در مورد حضور در تورنمنت دوستانه اسلوونی گفت: در این تورنمنت بازی‌های بسیار خوبی پیش رو داریم. با تیم‌هایی از چین، ژاپن، آمریکا و تیم ملی کرواسی بازی می‌کنیم. بعد از مرحله اول تیم‌هایی که باید در دور دوم با آنها بازی کنیم، مشخص می‌شود.

مهرگان در مورد وضعیت آمادگی جسمانی بازیکنان و اضافه وزن برخی از آنها گفت: یکسری بازیکنان تیپ بدنی خاصی دارند ولی والیبال ورزش عملکرد است و نمی‌توان گفت چون وزن کسی بالاست نمی‌تواند خوب بازی کند. البته سعی می‌کنیم بازیکنان را به سطح آمادگی جسمانی مورد نظر برسانیم. برای آنها رژیم و آزمایش‌های پزشکی در نظر گرفتیم. شاید برخی در ظاهر اضافه وزن داشته باشند اما عملکرد خوبی دارند. خوب می‌پرند و سرعتشان بالاست.

او در پاسخ به این سوال که با این وجود آیا مقابل تیم‌های سرعتی دچار مشکل نمی‌شویم؟ بیان کرد: خیر مشکلی پیش نمی‌آید چون تیم ما هم سرعتی است.

مهرگان در مورد ترکیب تیم ملی بیان کرد: ۱۹ نفر در اردو هستیم. با ۱۶ نفر به تورنمنت اسلوونی و کرواسی می‌رویم. بعد از بازگشت دوباره همین ۱۹ نفر به اردو دعوت می‌شوند و در نهایت از بین آنها بازیکنان اعزامی را مشخص می‌کنیم.

او در این مورد بیان کرد: به سن و سال بازیکنان توجهی نداریم بلکه آمادگی، عملکرد و تلاش آنها در یادگیری برایمان مهم است. علاوه بر این به آینده والیبال هم توجه می‌کنیم و به بازیکنان جوانی که شور و شوق و توانایی یادگیری دارند هم فرصت بازی می‌دهیم.

مشاور فنی تیم ملی والیبال بانوان هدف تیم ملی را قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر آسیا عنوان کرد و گفت: از ابتدا با تیم برنامه ریزی کردیم که جزو چهار تیم برتر باشیم. اگر برسیم که عالی است در غیر این صورت مسئولیت آن را قبول می‌کنیم. از فدراسیون هم به خاطر امکاناتی که در اختیارمان گذاشت تشکر می‌کنم.

اطلاعات خبر: نویسنده: شبنم روحی تنظیم کننده: معصومه مومی وند*منبع: ایسنا*انتشار 18 تیر ۱۳۹۸ – ساعت  18:17

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=24178

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.