دعوای سه جانبه در شیراز|اختلاف پرتوآذر ،هیات دوچرخه سواری و اداره کل ورزش استان فارس | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
13

دعوای سه جانبه در شیراز| اختلاف میان پرتوآذر ،هیات دوچرخه سواری و اداره کل ورزش استان فارس

  • کد خبر : 24290
  • 21 تیر 1398 - 20:11
دعوای سه جانبه در شیراز| اختلاف میان پرتوآذر ،هیات دوچرخه سواری و اداره کل ورزش استان فارس

پایگاه خبری ورزش زنان ایران- مسـابقات دوچرخه سواری کوهســتان قهرمانی ایران در بخش بانوان روز ســه شنبه گذشته برگزار شد، اما فرانک پرتوآذر دوچرخه سوار برجسته استان فارس در این رقابت ها برای تیم تهران رکاب زد. او در مصاحبه ای دلیل این اتفــاق را عدم حمایت هیأت دوچرخه سواری استان فارس عنوان کرده است. […]

پایگاه خبری ورزش زنان ایران- مسـابقات دوچرخه سواری کوهســتان قهرمانی ایران در بخش بانوان روز ســه شنبه گذشته برگزار شد، اما فرانک پرتوآذر دوچرخه سوار برجسته استان فارس در این رقابت ها برای تیم تهران رکاب زد. او در مصاحبه ای دلیل این اتفــاق را عدم حمایت هیأت دوچرخه سواری استان فارس عنوان کرده است. این اولین بار نیست که شاهد ایجاد مشکل برای این ورزشکار استان فارس هســتیم، در هر حال این ورزشکار فارسی علی رغم میل باطنی خود و به دلیل عدم حمایت های لازم از ســوی هیأت دوچرخه سواری مجبور گردید با نام استان دیگری در مسابقات شرکت کند. در همین راستا دکتر سالاری معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان فارس گفت وگویی داشت.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان فارس گفت: هیأت های ورزشی نباید برای پیشبرد برنامه های خود فقط منتظر حمایت اداره کل باشند.

محسن سالاری با بیان اینکه ما از همه ورزشکارانمان که در سطح قهرمانی فعالیت می کنند بر اساس اهدافی که داشتیم حمایت کرده ایم، اظهار کرد: خانم فرانک پرتوآذر را در مسابقات آسیایی مورد حمایت قرار دادیم و مبلغی هم برای تهیه دوچرخه به این ورزشکار پرداخت کردیم. البته پرتو آذر در حال حاضر مشکلی با اداره کل ورزش و جوانان فارس ندارد.

او به اساس نامه هیأت های ورزشی اشاره کرد و یادآور شد: در اساس نامه هیأت های ورزشی ۹ مسیر و روش برای تأمین منابع مالی در نظر گرفته شده است که کمک و حمایت اداره کل ورزش و جوانان یکی از راه های تأمین بودجه مورد نیاز است. لذا هیأت های ورزشی نباید برای پیشبرد برنامه های خود فقط منتظر حمایت اداره کل باشند. وقتی یک نفر مسئولیت هیأت های ورزشی را به عهده می گیرد، برای تأمین اعتبارات مورد نیاز هیأت باید بتواند از روش های دیگری هم درآمدزایی کند. برخی از هیأت های ورزشی از جمله هیأت دوچرخه سواری استان فارس برای تأمین نیازهای ورزشکارانشان منتظر حمایت اداره کل هستند.

او با اشاره به اینکه حدود ۷۸۰ هیأت در سطح استان فارس فعالیت می کنند، بیان کرد: ما از منابع مالی محدودی برخوردار هستیم. بنابراین هیأت ها نباید به کمک های مالی اداره کل بسنده کنند. هیأت وظیفه دارد که در حد توان و بضاعتش از قهرمانانش حمایت کند. از رؤسای هیأت های ورزشی انتظار داریم که از روش های مختلف به تأمین منابع مالی خود بپردازند. البته هیأت ها نیز با محدودیت هایی روبه رو هستند و ورزشکاران می بایست سطح توقع خود را بر اساس شرایط موجود تنظیم کنند.

او  با یادآوری اینکه اداره کل ورزش و جوانان و همه هیأت های ورزشی در تلاش هستند که نیازهای ورزشکاران را برطرف کنند، گفت: ورزشکاران بایستی شرایط و محدودیت های هیأت و اداره کل را در نظر بگیرند و اگر کمکی هم به آنها می شود عنوان کنند و فقط کمبود ها را انعکاس ندهند. رخی ورزشکاران برخلاف میل باطنی خود و به خاطر ضرورت ها و تأمین هزینه هایشان مجبور می شوند برای استان های دیگری فعالیت کنند.

معاون اداره کل ورزش و جوانان فارس با اعتقاد به اینکه فرانک پرتوآذر از ورزشکاران بسیار خوب استان فارس به شمار می رود و باعث افتخار ورزش فارس و کشور است، عنوان کرد: خانم پرتو آذر با تمام محدودیت هایی که داشته است همیشه تمام تلاشش را برای اعتلای نام ایران و حفظ نام فارس و شیراز کرده است. امیدواریم بتوانیم با تأمین اعتبارات کافی، انتظارات و خواسته های ایشان و همه ورزشکارانمان که شانس کسب سهمیه دارند را برطرف کنیم.

عکس سند پرداخت های به فرانک پرتوآذر است اما اینکه این مبالغ به چه عنوانی به او تعلق گرفته مشخص نیست.

 

اطلاعات خبر: نویسنده: شبنم روحی *تنظیم کننده: تحریریه*منبع: تماشا* انتشار 21 تیر ۱۳۹۸ – ساعت 15:13

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=24290

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.