13

اکرم خدا بنده: قدر من را نمی‌دانند/ اگر شرایط تغییر نکند، از تیم ملی خداحافظی می‌کنم

  • کد خبر : 2691
  • 17 فروردین 1397 - 20:10
اکرم خدا بنده: قدر من را نمی‌دانند/ اگر شرایط تغییر نکند، از تیم ملی خداحافظی می‌کنم

اکرم خدا بنده ملی پوش خوشنام تکواندوی زنان ایران و کاپیتان تیم ملی تکواندو بانوان گفت: در مورد آینده ام هنوز هیچ چیز مشخص نیست، اما اگر شرایط تغییر نکند شاید از تیم ملی خداحافظی کنم.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران IWSports به نقل از میزان؛ اکرم خدابنده درباره حضور نداشتن نام وی در فهرست تیم ملی تکواندو بانوان اظهار داشت: شرایط آن طور که فکر می‌کردم نبود و به همین دلیل در انتخابی تیم ملی شرکت نکردم. امسال در رقابت‌های لیگ حضور داشتم و خیلی از مدعیان را هم شکست دادم، اما همیشه یکسری شرایط خاص برای ما وجود دارد!

وی افزود: احساس کردم اگر در اردوی تیم ملی حاضر شوم شرایط آن طور که من دوست دارم نخواهد بود. به هر حال همه از من توقع کسب بهترین مدال در بازی‌های آسیایی را دارند و برای رسیدن به این هدف هم یکسری شرایط خاص لازم است.

خدابنده در واکنش به این که چرا انقدر در لفافه صحبت می‌کند، گفت: فقط می‌گویم قدر من را آنطور که باید ندانستند. مگر اکرم خدابنده کم برای این رشته زحمت کشیده و مدال کسب کرده است که ارزشش حفظ نمی‌شود.

قهرمان سابق آسیا ادامه داد: به خاطر «مینو مداح» که مدیر فنی لوازم خانگی کن بود، در لیگ امسال بازی کردم و تنها یک باخت داشتم. اما فارغ از نتایج لیگ برخی رفتار‌ها انگیزه من برای حضور در اردو‌های تیم ملی را کم کرده است.

خدابنده در پاسخ به این سوال که آیا این صحبت‌ها به منزله خداحافظی از تیم ملی است، گفت: هنوز هیچ چیز مشخص نیست، اما اگر شرایط تغییر نکند شاید خداحافظی کنم.

بانوی هوگوپوش باتجربه کشورمان در پایان خاطرنشان کرد: من در انتخابی تیم ملی شرکت نکردم، اما هیچ کس دلیل این موضوع را از من نپرسید. چرا هیچ کس نباید یک زنگ بزند و ببیند چرا در انتخابی حضور پیدا نکردم. واقعا ارزش یک قهرمان این است؟

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=2691

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.