16

کوشا سپهر در راه اردن / پوران عباسی: انگیزه بازیکنان پس از تایید پوشش اسلامی بالا رفته

  • کد خبر : 2702
  • 18 فروردین 1397 - 13:14
کوشا سپهر در راه اردن / پوران عباسی: انگیزه بازیکنان پس از تایید پوشش اسلامی بالا رفته

تیم بسکتبال بانوان کوشا سپهر سبلان یکی از 2 نماینده ایران در مسابقات بسکتبال زنان باشگاه های غرب آسیا برای حضور در این رقابت ها شنبه شب راهی اردن می شود و پوران عباسی سرمربی این تیم درباره وضعیت کوشا سپهر صحبت کرده است.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران IWSports به نقل از ایسنا؛ پوران عباسی مربی تیم بسکتبال کوشا سپهر سبلان به شرایط این تیم در آستانه مسابقات باشگاهی غرب آسیا اشاره کرد و گفت: شرایط تیم خوب است. اولین تجربه بازیکنانم است که به غرب آسیا می روند و تجربه رقابت با حریف را ندارند. امیدوارم شرایط به شکلی پیش رود که عنوانی را کسب کنیم.

وی افزود: تمرین های منسجمی را که از عید شروع کردیم تا لحظه آخر ادامه می دهیم، در این مسابقه ها چند تیم قوی حضور دارند. تیم الریاضی و تیمی از لبنان مد نظرمان هستند. فکر می کنم حریفان قدرمان دو تیم از لبنان و اردن باشند.

مربی تیم کوشا سپهر گفت: تنها حضور در اولین دوره رقابتها برای بازیکنان مطرح نیست بلکه باید به بعد روانی هم توجه کرد. از آنجایی که دکترای روانشناسی ورزش دارم از بعد روانی با بازیکنانم صحبت کرده ام. همچنین دکتر آیرین ملکیان به عنوان مشاور تیم در تمرینات حضور دارند و به بازیکنان کمک می کنند.

وی افزود: اولین دوره است که دختران به رقابت های برون مری می روند. اگر از توانایی بدنی و خلاقیتشان به درستی استفاده کنند و از بعد روانی بتوانند بر خود غلبه کنند فکر کنم، بتوانیم با دست پر برگردیم.

وی یکی از مشکلات تیم در جریان آماده سازی برای شرکت در این رقابت ها را دیر اعلام شدن اعزام دانست و بیان کرد: اگر زمانبندی زودتر اعلام می شد و فرصت بیشتری برای آمادگی داشتیم مسائل و مشکلات به تدریج از بین می رفت و با توانایی بهتری در رقابت ها ظاهر می شدیم.

عباسی در مورد بالا رفتن انگیزه بازیکنان بعد از اجازه بازی با پوشش اسلامی گفت: بیشتر از آنچه که فکرش را بکنید انگیزه بازیکنان بالا رفته است. قبل از این حتی بازیکنان انگیزه بازی در تیم را نداشتند در صورتی که در حال حاضر به فکر شروع اردوها و قرار گرفتن اسمشان در لیست بازیکنان اصلی هستند. می توان گفت بعد از اجازه بازی با پوشش اسلامی بازیکنان هدفمندتر کار می کنند و تفکراتشان بالاتر رفته است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=2702

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.