20

درخشش دختران چهار محال در مسابقات دو گانه کشور

  • کد خبر : 2711
  • 25 اسفند 1396 - 15:22
درخشش دختران چهار محال در مسابقات دو گانه کشور

تیم دو گانه بانوان چهارمحال و بختیاری توانست در رقابت های دو گانه قهرمانی کشور در تهران صاحب عناوین قابل توجهی شوند تا دختران چهار محال و بختیاری توانمندی خود در این رشته را به نمایش بگذارند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران IWSports به نقل از فارس ، مسابقات دوگانه قهرمانی کشور با حضور ۲۵ تیم از سراسر کشور ۲۴ اسفندماه در مجموعه ورزشی آزادی با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان، رئیس اتحادیه جهانی سه‌گانه و رئیس فدراسیون سه‌گانه در تهران برگزار شد.

تیم چهارمحال و بختیاری توانست مقام‌های اول انفرادی در رده سنی نوجوانان توسط ملیکا نکویی، مقام سوم انفرادی رده نی نوجوانان توسط رزیتا بخشی و مقام اول تیمی رده سنی نوجوانان توسط ملیکا نکویی، رزیتا بخشی، آرزو عبدالهی و کیمیا سبزی‌پور را کسب کند.

همچنین تیم دوگانه بانوان چهارمحال و بختیاری مقام سوم تیمی رده سنی جوانان توسط مریم هاشمی، ستاره سبزی‌پور و فاطمه شیخی را نیز از آن خود کرد.

کسب مقام پنجم و ششم رده سنی امید توسط صدیقه صالحی و فاطمه سمعیان و مقام سوم انفرادی توسط زهرا میرزاخانی از دیگر دستاوردهای تیم دوگانه چهارمحال و بختیاری بود. مریم صمیمی به‌عنوان مربی تیم، فاطمه صادقی به‌عنوان سرپرست و سجاد کریمیان به‌عنوان تکنیسین تیم دوگانه بانوان چهارمحال و بختیاری را همراهی کردند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=2711

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.